- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli on ten Frydel není Fidel a Holeček a ti z ODS závistivci a tak trochu víc trubky. Hlavně že mají co řešit. Má jezdit služebním a to by nikomu nevadil projetý benzín-nafta?? Těm tupcům z ODS ?? Hoďte je do Labe možná doplavou do německa..
Čistá závist :) Kdyby jezdil obyčejnou naftovou octávkou, nikdo by si ho ani nevšiml. Každý chlap se chce pochlubit tím nejlepší autem...a že si 1x dobil elektro? :D Pan poslanec by si měl sáhnout nejprve do vlastního svědomí. Sám si v době voleb posílá facebookové žádosti o přidání do přátel cizím lidem, aby na sebe upozornil a teď opět hází špínu na ostatní.
Závist a hloupost je věčná.
Nechápu zatmění pana poslance Radima Holečka, dosud se mi jevil jako celkem schopný a rozumný politik.
Koukám že poslanec Radim Holeček, ač z ODS, je kovaný bolševik. Všichni by měli jezdit škodou 120 L červené barvy, aby nikdo nikoho nedráždil. V roce 2018 bude provedeno přesednutí do žluté škody favorit. Při řízení smí mít v rámci nedráždění ostatních řidič oblečeny modré montérky a na hlavě rádiovku. V neděli je povoleno nahradit rádiovku zmijovkou.
To je zase pseudoafera.... Boha jeho, kam jsme se to dostali?
Je to frajer. Škoda že takového nemáme v Brně.
Byl řádně zvolen? Byl. Auto si koupil za své? No a co? Závist je normální lidská vlastnost. Ta byla, je, ba dokonce i bude. Já jen doufám, že mě jednou také potká štěstí, že si takové fáro budu moci pořídit. Ale nemám řidičák. Tudíž doufám, že mě pan zastupitel v tomto autě sveze (už jsem v letech), To jen vzpomínka na mého prastrýce z Prahy, který nás občas navštěvoval. Jezdil v 70. letech šestsettrojkou. To bylo povezeníčko. Šťastné kilometry, pane zastupiteli!
Proc tem není titulek: Ustecky náměstek jezdi za svoje
Koukám obyčejná lidská závist zahalená do líbivých slov. To by se v normálním světě nestalo, slyšel jsem, že jinde ve světě si lidi úspěch přejí, ale tady to zatím fungovat nezačalo. A jinak, žihadlo je to pěkný - a například pražské radnice používají elektromobily služební, řádně popsané, tak jaképak copak.
„Tuto možnost ale nevyužívám, šetřím městu 12 až 13 tisíc korun za leasing a dalších několik tisíc měsíčně na nákladech. Používám své soukromé vozidlo a na něj nečerpám žádné cestovní náhrady, ač bych mohl,“ hájí se Hausenblas, jinak úspěšný podnikatel, který před vstupem do politiky vybudoval například firmy Adler nebo Liftago (o Hausenblasově podnikání zde).