Diskuze

Soud zamítl žalobu učitelky propuštěné kvůli chybějící kvalifikaci

Učitelka Kateřina Beranová neuspěla s žalobou na Základní školu Buzulucká v Teplicích, která ji propustila kvůli nedostatečné kvalifikaci. Odvolací Krajský soud v Ústí nad Labem potvrdil rozhodnutí Okresního soudu v Teplicích, jenž žalobu o vrácení místa zamítl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jinými slovy, prostě ji chtěla paní ředitelka vyhodit, a vyhodila ji. Pokud to bylo legální - co dělat. Možná by jen mohlo zřizovatele toho příslušného vzdělávacího zařízení zajímat, jestli měla paní ředitelka za tuto propuštěnou pedagožku dostatek jiných, kvalitních a vzděláním odpovídajících učitelů.

2 1
možnosti

Určitě ano, dnes je kantorů habaděj

2 0
možnosti
Foto

Na palici, tenhle systém XD

1 0
možnosti

Mohla studovat prezenčně a kdyby měla důležitou přednášku, tak bychom ji pustili. - To zní sice velice hezky, ale dokážu si představit skutečnost. Že bude chodit max. tam, kde je opravdu nutná účast kvůli docházce a zbytek ošulí. A maximálně si naskládá rozvrh tak, aby měla přednášky odpoledne, což se ale vždy nepodaří. Pokud navíc existuje studium něčeho, co se jmenuje "volba povolání", což já jako obor neznám, tak by šlo pravděpodobně o dvouobor + nějaká ta volba povolání jako samostatný obor (něco jako výchovný poradce a navíc třeba v placeném CŽV?). To je slušný záhul i při studiu bez práce, natož s jasně danou pracovní dobou a systémem: dovolenou si vybíráme o prázdninách. Takže se jí popravdě ani nedivím, že neměla odvahu do toho jít. Na druhou stranu všechna ta studia jsou teď plus hlavně pro ni. Má nejenom pajdák (do budoucna), ale i ekonomku.

2 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Učitelé sice mívají studijní volna,která ale rozhodně nepokryjí prezenční,tedy denní studium. Argumentace,že by učitelku pustili na nějakou důležitou přednášku naopak znamená,že je to jen ve výjimečných případech a umím si představit ty problémy s hledáním suplování. Kdyby bylo tak jednoduché jít občas na důležitou přednášku,setřel by se rozdíl mezi denním a dálkovým studiem,protože by toto rozdělení nemělo smysl. 

V podání paní ředitelky to vypadá,že paní učitelka měla začít studovat aprobaci,ale neudělala to. Jako by se jí nechtělo a čekala,že to nějak dopadne a jí si tam nechají.Já naopak vidím velice cílevědomou osobu,která se nebála studovat,vystudovala dokonce dvě vysoké školy a nyní začala i třetí,aby splnila kvalifikační požadavky.A to s rozmyslem a možnostmi,které v dané době měla. A je zcela zřejmé,že chce učit a učí ráda,i když to není lehké ani dobře placené povolání a se svým nynějším vzděláním by mohla pracovat na mnohem lukrativnějším místě. 

Závěr článku jasně ukazuje,že nejde ani tak o profesní,ale osobní problém. Když už všechny argumentace selhaly,tak paní ředitelka odhalila skutečnou příčinu:Ředitelé nemusejí držet učitele,se kterým nejsou spokojeni.

2 0
možnosti

Nějak nachápu, na co si stěžovala, jinými slovy, co přesně bylo na výpovědi ze strany školy (ředitelky) nezákonného.

2 2
možnosti

Ona měla zahájit studium, což dle svých slov a potvrzení děkanů zahájila nejvhodnější možnou cestou. Ačkoli tedy podmínky dané zákonem plnila, byla vyhozena. Udělala si nejprve zástupně tu ekonomku, protože v kombinovaném studium potřebné obory na ped. fakultách nebyly, a poté nastoupila včas studium na pedagogické fakultě, aby si dodělala pedagogické vzdělání.

1 1
možnosti