Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ústecký kraj mění MHD. Teplice přijdou o své karty a slevy mimo město

Hromadnou dopravu v Ústeckém kraji čekají od 1. ledna velké změny. Promění se trasy, číslování linek, pásma i ceny. Lidem v Teplicích navíc přestanou fungovat současné čipové karty. Změny se mnohým cestujícím nelíbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A54u81g28u95s23t 76F21o89r86m18á77n48e81k 6865249260536

Nic nového pod sluncem. O integraci dopravy se snažili už soudruzi, ale narazili, protože přece nejde, aby pasažér zaplatil jízné dopravcům v Ústí nad Labem a jel drze na tutéž jízdenku v Mostě. Je zajímavé, že v Německu (tedy v tehdejším NDR jízdenka z ČSD z Prahy platila i pro přepravu do hotelu v Berlíně (ať už šlo o S Bahn, nebo taxi).

0/0
27.11.2014 12:51

T21o85m76á36š 66K54u77č35e60r26a 5577522527392

Budete se divit, ale jde. Tady v Praze dokonce funguje i to, že na jednotlivých linkách jezdí nejenom DP Praha, ale též soukromí dopravci. A v rámci toho, aby se dalo na jednu jízdenku jet u dopravce v Ústí a Mostě současně, musí existovat clearingové centrum, které bude jízdné jednotlivým dopravcům proplácet dle prokázaných jízd. V Teplicích už dnes funguje všude nástup předními dveřmi a pípáte si i s legitimací a kuponem na měsíc, takže evidence cestujících je zcela přesná.:-)

0/0
25.12.2014 21:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.