- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
přes Karl-Marx-Stadt samozřejmě
ja servisuju nákladní iveco v německu,u nás v autorizovaném servisu iveco jsem platil spůsobem že telefonicky mi bylo řečeno že oprava stála 22000 kč,při příchodu do servisu tam byla jiná směna a bylo mi vyučtováno 33000 kč,při dotazu co to má znamenat mi bylo řečeno že to počítal kolega tak že neví,ale muže mi dát zákaznickou slevu 7000 kč ,takže zaplatim 26000 kč,tak kdybych se neozval tak jsem vysolil o 7000 víc,ja vždycky myslel že to maj spočítany do koruny,ale mám dojem že ty ceny střílí od oka a zkoušej co člověk zaplatí
Možná by u nás pomohla větší kontrola automobilky u autorizovaných servisů.Vše je jen o lidech.A taky špatně placenej mechanik není ideál.Viz plat němec, čech!!
Tak to naprosto sedí. Jeden čas jsem jezdil servisovat raději do Rakouska. Ve finále to vyšlo levněji.
Kamarád má hodně drahého Mercedesa a po dvou letech ježdění (40tis km) motor ko. Český mercedes ho poslal někam s tím, že má pár dnů po záruce, i když se jednalo o výrobní vadu, o které výrobce dokonce ví, ale dokud se člověk neozve, tak jí neřeší. Musel jsem to nakonec řešit přímo s výrobcem, aby dostal nový motor. Ten dostal a po dvou letech a dvou týdnech a zase 40tis motor znova odešel. Český dealer ho znova poslal někam a i když to pak šlo k soudu, nakonec ho musel platit sám.
Paradox byl, že když jsem byl s ním v servisu, tak mu bylo řečeno, že když klekne V8 při 40tis km, je to normální. Vedle stál Sprinter PPL, co měl najeto přes 300tis a jemu byl uznán kleklý motor, i když bylo auto po záruce!
Tady si hold váží zákazníka akorát, když si koupí nové auto. Pak už na něj prdí.
Tak tohle je vždycky překvapení pro různé "vlastence", když zjistí jak vypadají služby někde v zahraničí.
A to i když cestujete dále a nemusí se jednat jenom o auta.
Byl jsem překvapený jaké služby co se aut týká byly třeba v Thajsku. Jaké tam byly nemocnice. Jak tam fungovala pošta. Jak rychle nám tam zavedli internet. Jaká byla vždycky snaha se domluvit.
O to vždycky větší překvapení, když se člověk vrátí domů a vidí tu "profesionalitu" a "vstřícný přístup".
Jsme východní Evropa. Možná jsme se za čtvrt století posunuli správným směrem, ale to si asi fandím.
Plne souhlasim. Mel jsem Mitsubishi ASX, po roce jezdeni a cca 40000 km zarucni oprava. Protoze auto pouzivam k podnikani, chtel jsem nahradni. Firma Auto Tri tecky Ze Zdaru nad Sazavou mi auto pujcila, ale rozhodne ne zdarma, ale za takovych podminek, ze by se mohli zivit jako pujcovna! Jednali se mnou jak s nejhorsim povlem... Tuto firmu rozhodne nedoporucuju!
No myslím,že to je hlavně věc výrobce jaké poskytuje služby u záručních oprav.nevím proč by to měl za ni řešit nějaký prodejce či servis.Takže pokud ti někdo půjčí auto tak je pochopitelné,že za to chce zaplatit.Pokud podníkáš tak určitě chápeš,že to jsou náklady a ty holt musí nějakou službou někdo zaplatit.Pravda,otázka je co si za to řeknou.Zase se nesmí nic přehánět a tak to dopadlo jak to dopadnout má,a to,že jsi určitě servis změnil.
Kde asi, pracují a podnikají. Kdyby to bylo tak snadné tak v drahých autech jezdíme skoro všichni.
Hodnotný článek. Poslední 2 nové auta jsem kupoval u českých dealerů.. Spokojenost. BMW a MB . Například MB bylo proti DE cenám levnější. Takže buď jsem ryba co tady masti nesmyslné ceny a venku vše za babku nebo tady někdo píše nesmysly.
Takže nám tvrdíte, že jste ryba, co jezdí v embéčku?