- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zajímavé, že jinde ve světě to jde. Před dvěmasty lety stavěli barabové, doslova holýma rukama, železnice přes celé kontinenty, budovaly se a budují dálnice přes velehory a pouště v nepředstavitelných klimatických podmínkách a naši "odborníci" nejsou schopni, během dvaceti let, vybudovat pár desítek kilometrů dálnice a mají problém s jedním kopcem. Kde a včem je problém
Jenže těch barabů před dvěma sty lety bylo násobně více. Dvacetikilometrovou lokálku v Krkonoších dokázali postavit za jediný rok - díky tomu, že na tom dělalo 4 až 5000 lidí...
Tedy, děkuji, tahat se z hlínou, to by si dali pěkně zabrat, když něco pane redaktore píši, tak si dávám bacha na to, abych si nepletl výrazy, zde se jedná ve většině o zeminu. Zajímavé je, že ale dále píšete i o zemině, zvláštní.
A Vy si nepleťte předložky "s" a "z", když už máte touhu někoho opravovat
Pro pana ministra Babise asi neplati BOZP na stavbach. Ostatni respektuji on dava svym chovanim pocit nadrazenosti ...
To sem zvědav jak do dvou let postaví most přes Uhelnou strouhu, udělají křižovatku na Řehlovicích a ještě se vyhnou sporům s ekology :-D
Litochovice na Litoměřicku? Snad na Lovosicku.
určuje se to podle nejbližšího města, nikoli osady
Obrazek c.6 jak typicky pro opravare silnic a dalnic
většinou jich tam ale bývá více. Nebo zde jsou ostatní mimo záběr
A kudy to chtějí do Řehlovic vozit? Těmi okreskami přes Radejčín a Habrovany? Další zničené silnice a nervy tamějších obyvatel...děkujeme, "ekológové" !
jj ti za to můžou, vytrvale svah podčůrávali až spadl..
Sanace za 72 milonů co to tak je??? No to přijede bagr a jedna tatrovka a prostě se ta hlína postupně za 3 měsíce odbagruje a odvozí...