Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Teplicku vykolejil vlak, dopravu do Ústí zajišťovaly autobusy

V železniční stanici Bohosudov na Teplicku vykolejily v noci na úterý tři pracovní vozy společnosti Monzas. Nehoda se obešla bez zranění, zcela však zastavila vlakovou dopravu mezi Ústím nad Labem a Bílinou. Před polednem se podařilo zprovoznit jednu kolej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M92a70r39t17i42n 21H81o81u37b60a 6233871609988

mohu vedet, jak souvisi spojeni z Uporiny s vyluku na trati TP-UL ???

0/−1
18.11.2014 11:26

V83l34a66d27i89m45í54r 17S53t53u74d25e55c57k94ý 9489821494858

Vlaky nejezdí z UL do Bíliny přes Teplice, ale spodem přes Úpořiny. Proto jde o spojení TP-Úpořiny.

+3/0
18.11.2014 11:54

M58a40r56t13i40n 49H73o84u82b56a 6953791279378

ok, to je mozne, ale kazdopadne teda hloupe napsane:

V úseku byla zavedená náhradní autobusová doprava, spojení z Úpořin zajišťovaly vlaky tratě Lovosice -Teplice

Zdroj: http://usti.idnes.cz/vykolejeni-vlaku-v-bohosudove-na-teplicku-fj1-/usti-zpravy.aspx?c=A141118_092434_usti-zpravy_alh

0/−1
18.11.2014 12:36

L71u78b92o35m56í34r 32S57a36z53e48č70e87k 7149378385623

Stále ještě trvá!!!

0/0
18.11.2014 10:13
Foto

P44a67v40l65í60n10a 84N79y67t59r88o50v76á 6133783896414

No, ono to možná bylo myšleno tak, že až do desíti večer nebo do zítřka .-) 

Ano, stát se může, že vykolejí vlak, že někdo pod vlak skočí, že někdo ukradne kabely, že spadne na koleje šutr či strom, že napadne hodně sněhu, nebo pro změnu zase mooooc prší, nebo že se čeká na mašinu, průvodčí či přípoj...... Ve výčtu bych mohla pokračovat.

Ale to všechno se děje bohužel neustále a systém informací nejen mezi zaměstnanci ČD (+ SŽDC), ale především pro cestující, by už měl proboha fungovat jinak! 

Rychle, dostatečně, bez zmatků - pak by možná ubylo naštvaných cestujících. 

Ráno jsem měla tu "čest" při tom být a kromě opětovných problémů na trati mě rozzlobil hlavně přístup průvodčí ve vlaku, do kterého jsem bohužel nasedla, a výpravčí v ÚL západ, které místo slušné odpovědi štěkaly, jak mohly :-( A že v ÚL hl. n. nic nehlásili, to už se snad ani nedivím :-( 

Do cílové stanice jsem nedojela...... :-/

+2/0
18.11.2014 11:46

P97a60v24e30l 55D77v16o64ř15á10k 8788175912471

V železniční stanici Most používají při hlášení univerzální čarovné hlášení. "Zpoždění je z důvodu otáčení soupravy."

Nikdo z cestujících neví co to znamená, ale nikdo se nejde do dopravní kanceláře zeptat, takže to tady funguje už několik let. 

Myslím, že cestující mají vědět důvod(vždy a pradivý) proč spoj má zpoždění. I to že musí čekat protože někdo nepřišel do práce, že někdo nechal zamrznout lokomotivu, někdo ukradl kabely, atd.

+1/0
18.11.2014 12:35
Foto

L40u44c84i18e 75V88o97n19d43r35á93k89o73v31á 7720553843880

Tak v Mostě to mají alespoň na co svést. Osobák od Děčína má dojet v 50 a v celou čtyři minuty vyrazit zpět na Děčín. Vzhledem k tomu, že cesta DC- MO trvá nějakých 84 min, rezerva 14 minut nestačí..

+1/0
18.11.2014 13:59

P81a47v36e34l 58D71v13o68ř78á50k 8398535162731

Pravděpodobně jste nepochopila, že to hlášení nemá s realitou nic společného. Žádná souprava se neotáčí(strojvůdce přejde z jedné strany vlaku na druhou a jede zpátky. Jde pouze o vymyšlenou výmluvu pohodlných nádražáků, ne o pravdivé zdůvodnění zpoždění.

0/0
18.11.2014 18:43

M12i53r87o70s68l21a41v 58Z96i23k52m48u41n56d 7689723394203

Právě to, že - vašimi slovy  "strojvůdce přejde z jedné strany vlaku na druhou" se nazývá odborně obrat soupravy neboli souprava "otáčí" (minimálně ve vaší logice směr jízdy) ... Pokud se nejedná o ucelenou elektrickou nebo motorovou jednotku nebo soupravu s řídícím vozem, tak se musí s lokomotivou "objíždět", což nějakou dobu trvá ...

0/0
18.11.2014 19:53

M19i15r85o28s90l55a54v 12Z70i48k64m49u46n40d 7659253494433

Provozovatel dráhy, který má na starosti hlášení staničního rozhlasu nedisponuje útvarem vyšetřování, který by zjiš´toval, proč má ten či onen vlak zpoždění. Takže nemá možnost zjistit, "že někdo nepřišel do práce, někdo nechal zamrznout lokomotivu, někdo ukradl kabely"... obsluha staničního rozhlasu, mnohde výpravčí vykonávající jako hlavní činnost dopravní službu, nemá a nikdy nebude mít povinnost pátrat, jako mlsný kocour po mňamce, po skutečné příčině zpoždění ...

0/−1
18.11.2014 19:57

P76a65v81e81l 44D92v75o67ř22á27k 8238155552361

Pokud tím říkáte, že ten kdo hlásí zpoždění není informován o důvodu zpoždění, nebo má zakázáno někým pravdivě informovat, tak je to pořád neúcta k cestujícím.

+1/0
18.11.2014 21:59
Foto

L12u97c95i47e 11V72o43n78d64r82á91k49o13v52á 7200803983750

Máte pravdu.. :( Komplikace typu srážka osoby s vlakem nebo  poškození zabezp. zařízení nikdo neovlivní, i lze celkem pochopit, že na U1 nastávají častěji, než na jiných tratích. Co mě ovšem vytáčí do běla, je nabubřelá arogance ajznbóňáků ( čest vyjímkám ), kteří se buď vůbec neobtěžují podat jakékoli relevantní informace, nebo na slušný dotaz odpoví. " No nejedem, až pojedem, pojedem." Minimálně třeba z proto, že kdyby člověk věděl, že se cesta z Ústí do Teplic s ČD protáhne na dvě hodinky, do vlaku by nevlezl.

+2/0
18.11.2014 14:15

M17i31r41o73s94l68a70v 18Z62i19k72m19u18n93d 7809523314323

problém je ten, že ani vlastní zaměstnanci - koho máte konkrétně na müsli - zaměstnance dopravce nebo provozovatele dráhy, nemají relevatní informaci ... kdo nic neví, nic neřekne ...

0/−1
18.11.2014 20:01
Foto

L35u20c87i47e 45V79o27n80d19r11á24k21o84v29á 7760203623440

Věřím. Ne, nepatřím k těm, co ve voze hulákají na průvodčí - minimálně proto, že je to džob za všechny prachy.. Problém je v tom, že ani na velkých stanicích kolikrát nelze dopátrat nic, tím myslím ani příčinu mimořádnosti - stojíte si takhle na nádraží, díváte se na tabuli - 10minut, 15.. najednou třicet.. Ve finále se někomu podaří vyzjistit, že někoho přejeli, tudíž bylo od počátku jasné, že to žádná čtvrthodinka nebude..

+1/0
19.11.2014 7:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.