Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z výběžku vyjede do Děčína vlak přes Německo, cestu to zkrátí a zlevní

Na severu Čech je před spuštěním nová regionální přeshraniční trať. Už 5. července spojí Dolní Poustevnu s Děčínem přes německé město Sebnitz. Až dosud trvala cesta vlakem z Dolní Poustevny do Děčína více než dvě hodiny, nyní se zkrátí na polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a48r70t37i41n 96N86o70v98a29k 2319702878686

Po mnohaletém úsilí hlavně z české strany, je končeně trať s Dolní Poustevny do Děčína přes Německé území zprovozněna. O přínosech pro region není třeba diskutovat. Jen ta nádražní budova v Dolní Poustevně je ostuda a dokresluje trisktní situaci šluknovska, které se začíná říkat vyloučená lokalita.

0/0
26.6.2014 10:47

F39a92b26i67o 55S14g58a59t14t95o85n23i 9921260237540

Naštěstí obec budovu koupila, už se na ní chystali spekulanti a chtěli byty pro cikány, Takhle je to sice hnusnej barák, ale bez šíleného osazenstva.

0/0
27.6.2014 8:41

M50i10r81o67s86l61a34v 90Z87i87k52m86u49n16d 7489273414143

Jenže tohle je stav všech hraničních nádraží, která byla vybudována v předminulém století. Byly sidlem jak cepních orgánů, tak v nich bydlel staniční personál. Náklady na "obnovu" provozu na české straně v podstatě nulové, protože kolejový svršek S49 byl až ke státní hranici položen v rámci "devastace" kolejiště v Dolní Poustevně, kde se nedá technologicky ani objíždět. už před několika lety. Prostě se ze stanice stala zastávka ...

0/0
4.7.2014 16:00

P93a87v86e56l 60M71a86c88o44u22n 4767379112116

Zvedl pan Jareš alespoň zadek z té úřednické židle a opustil kancelář? Jaké a navíc minimálně dva přestupy mezi Dolní Poustevnou a Děčínem? 90% spojů je přímích a to jen v těch hodinách, kdy jezdí pár lidí. Jestli tohle je na našich úřadech...

A mimochodem tato stavba nic nevyřeší. Nezaměstnanost je vysoká jak v Dc tak v německu. A studentů do Dc jezdí minimum.

0/0
26.6.2014 9:50

Ř56e16h13o17ř 25V46l68a57s34á38k 2154304221696

Jsem rád za každou dobrou zprávu. A tohle nepochybně dobrá zpráva je.

+4/0
25.6.2014 23:46

V71l60a18d45i17m53í97r 81N50o55v22á93k 3212364896461

To je v pořádku.Chtělo by to ještě více přeshraničních tratí.Lidé do práce v Německu by nemuseli jezdit do Německa auty.Nakonec silnice a dálnice jsou přehlceny,pokud by dráhy měly rozum s cenami,mohli by i autům konkurovat a i obnovit další zrušené tratě,nejen přeshraniční.To se týká i nákladní dopravy.

+4/−1
25.6.2014 17:44

T12o53m74á74š 59S48e15d91m21i37h96r78a50d28s97k35ý 7424819677319

Problém je ten, že spousta tratí v bývalých Sudetech, které byly budovány pro spojení tehdejších významných sídel, dnes po odsunu vedou odnikud nikam a jejich existence či obnova tak do značné míry ztrácí opodstatnění.

0/0
26.6.2014 7:59

V51a14c75l91a65v 49H61a14j34e74k 3896559629

Železniční přeprava je podnikání jako každé jiné a musí si na sebe vydělat.

0/0
26.6.2014 10:50

O23l11d24ř83i20c26h 95J84a58n95e12č60e86k 8549536763701

A že totéž neplatí o stavbě a údržbě silnic?? Rv

+1/0
26.6.2014 13:46

F75a22b11i57o 64S43g31a33t69t83o56n48i 9521580327710

no to je blábol, dobrá dopravní infrastruktura je v zájmu státu, ne ?

0/0
27.6.2014 8:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.