- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by zajímala i perspektiva obsazení vlaku cestujícími ? Kolik cestujících využije možnost přijet rychlíkem EC do Prahy, tam se zbalit, přestoupit někde do vysokorychlostního vlaku do litoměřic, tam opět vystoupit, přejet např. Regionovou do Lovosic a tam opět nastoupit do nějakého jiného EC( případně si počkat až přijede jejich původní rychlík z Prahy po staré pomalejší trase a opět do něj nastoupit), aby mohli pokračovat v cestě za hranice A že by vlak byl vytížen jen Čechy tomu nevěří snad ani největší idealista
Jeden ,,malý" problém, v Lovosicích EC nestaví, nejblíže staví v Ústí nad Labem, to jen tak pro upřesnění.
Další důkaz blbosti úředníků z EU, nebo neschopnost a řitní alpinismus našich vládních činitelů ? Česko musí a Německo nemusí ? Pokud to chce pokračovat do Německa budou rychlotratě kopírovat D8 ? S přelétáním přírodní rezervace České středohoří a to přímo středem? Jezdím do Německa často. Poměrně rychle a s krásným výhledem na skály podél tratě a Labe. Úředníkům doporučuji projet si současnou trasu a nehledat jiné vedení nových tras. Leč je to jen můj názor.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak to má vést podle D8 z Prahy do Lovosic. Přes Středohoří těžko můžou plánovat trať podle D8, když se neví, kudy tam ta D8 vlastně povede. Přes to místo sesuvu těžko.
to by museli nejdřív ekoteroristi vymřít