Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlovlaky za humny nechceme, zní z Litoměřicka

Obce na Litoměřicku nesouhlasí s plánovanou stavbou vysokorychlostní tratě z Prahy do Lovosic, po níž by vlaky uháněly až třistapadesátikilometrovou rychlostí. Způsobila by podle nich necitlivý zásah do krajiny a nárůst hluku. Stavba je trnem v oku i památkářům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P12a58v91e40l 88K76ř45í97ž 3810138509407

;-O To je taky jediný v čem měli pravdu...

0/0
15.5.2014 17:12

O36t59o 27D76a12n24i12t80a 3533953681934

Mě by zajímala i perspektiva obsazení vlaku cestujícími ? Kolik cestujících využije možnost přijet rychlíkem EC do Prahy, tam se zbalit, přestoupit někde do vysokorychlostního vlaku do litoměřic, tam opět vystoupit, přejet např. Regionovou do Lovosic a tam opět nastoupit do nějakého jiného EC( případně si počkat až přijede jejich původní rychlík z Prahy po staré pomalejší trase a opět do něj nastoupit), aby mohli pokračovat v cestě za hranice 8-o A že by vlak byl vytížen jen Čechy tomu nevěří snad ani největší idealista ?RvRvRv

+1/−4
15.5.2014 16:22

V15í22t 47M36r31h71a23l 1115319253850

Jeden ,,malý" problém, v Lovosicích EC nestaví, nejblíže staví v Ústí nad Labem, to jen tak pro upřesnění;-).

+2/0
16.5.2014 0:42

O51t60o 19D38a64n87i55t60a 3713743351614

Víte, přečtěte si v článku, kde mají rychlovlaky končit a pak poučujte :-P

+1/−1
16.5.2014 7:38

J12o64s46e23f 17K97u61b98e85š 9715505789794

Přečtěte si koncepci MD, končit tam opravdu nemají, jediné co tam bude končit je trať a vlaky tam sjedou na stávající... Pak poučujte ;-)

+1/0
20.5.2014 21:27

O48t80o 20D36a51n78i65t11a 3973243221654

jo a dál budou pokračovat 120 km/h :P nemají na co navázat, Němci stavbu zatím ani neplánují :(  jsem z Děčína a mám za sebou 18 let na čsd a čd :P

0/−1
20.5.2014 22:19

J11o94s82e91f 96K81u31b64e42š 9665875509614

Naprosto normální stav, všude se staví po etapách... Takže ano, dál zatím po stávajícím koridoru, který na tom není zase tak hrozně (ona tam totiž bude někde přede za Roudnicí spojka na stávající 1. koridor). Ono i tohle ušetří hromadu času, než vyjíždět z Prahy po trati kroutící se podél Labe. Nebo myslíte, že až se bude stavět VRT do Brna, že se po ní bude jezdit až bude celá hotová? Když bude hotov výjezd z Prahy na Benešov, už ji klidně budou moci používat vlaky do Budějovic... 

VIZ toto http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/wp-content/uploads/2013/05/VRT_Litomerice_Praha_Brno_Vranovice_2035.jpg

0/0
22.5.2014 8:55

R85a58d52e59k 84J52a45n95a72t63a 9915716684742

Vy v tom máte nějaká guláš. Jaké přestupování? Trať je určena pro rychlé spojení Ústí-Praha a pro spojení s naším nejvýznamějším obchodním partnerem, Německem. Aby to vlakem netrvalo do Berlína 4,5 hodiny, ale třeba jen 2 hodiny.

+2/0
20.5.2014 20:47

O91t13o 96D69a96n57i71t54a 3213133561364

já v tom guláš nemám :-(jen znám poměry na dráze Rv

0/0
20.5.2014 22:20

J85o96s42e82f 74K26u27b63e82š 9135725969114

Já je také znám, ale tohle není věc dráhy, ale státu...

0/0
22.5.2014 8:56

A54n24t17o38n49í70n 87T49y55k44a66č 3987831225

Další důkaz blbosti úředníků z EU, nebo neschopnost a řitní alpinismus našich vládních činitelů ? Česko musí a Německo nemusí ? Pokud to chce pokračovat do Německa budou rychlotratě kopírovat D8 ? S přelétáním přírodní rezervace České středohoří a to přímo středem? Jezdím do Německa často. Poměrně rychle a s krásným výhledem na skály podél tratě a Labe. Úředníkům doporučuji projet si současnou trasu a nehledat jiné vedení nových tras. Leč je to jen můj názor.

+2/−4
15.5.2014 12:05

J86a87n 51E90m81m64e34r 2524118793343

Pokud jsem to dobře pochopil, tak to má vést podle D8 z Prahy do Lovosic. Přes Středohoří těžko můžou plánovat trať podle D8, když se neví, kudy tam ta D8 vlastně povede. Přes to místo sesuvu těžko.

+3/0
15.5.2014 12:25

R46a68d39e69k 23J45a48n20a88t37a 9185496964542

Skrz Středohoří i Krušné hory je pro dosažení dané rychlosti nutný tunel. Jinak se samozřejmě může jezdit po staré trati, ale pomaleji.

+1/0
20.5.2014 20:49

O51n11d20ř90e74j 62M13a77l35ý 3385704836101

Spíše kdyby dostavěli konečně D8 :)

+4/−3
15.5.2014 9:23
Foto

R70o89m38a80n 60V40i15e47t22z56e 9821122419680

to by museli nejdřív ekoteroristi vymřít

+3/−1
15.5.2014 10:18

J71a69n 60E59m80m16e80r 2924448233293

Že se ale těm ekoteroristům ten sesuv půdy povedl, co? Jsou to pašáci. 8-o

+4/0
15.5.2014 11:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.