- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je chemicky kalené a laminované. Řezání probíhá v chudeřicích a kalení v belgii.
Mimo tohoto skla se v chudeřicích vyrábí kompletní boční zasklení pro Porsche Macan a Cayenne.
hned má česká republika vynikající referenci. Ještě třeba zjistit, že se na to auto dodávají ventilky z ČR, nebo směs do ostřikovačů a je to skoro naše auto :-)
Možná tu budu za idiota, ale dovolte mi otázku.
Takové sklo, normálně váží maximálně 3kg, víc prostě ani nemůže. I kdyby bylo teda takhto odlehčené a já nevím co ještě všechno, tak váží dejme tomu 500g
rozdíl je 2,5kg
Opravdu se na tom autě tolik moc projeví rozdíl 2,5kg? Když to dopovídí tomu, že natankuju 3l benzímu více, nebo a to je nevtipnější, koupí si to člověk který si do toho sedne a váží třeba místo 75kg 80kg
Neříkejte mi že ten rozdíl ve výkonu je tak brutální, tomu nevěřím.
Chápu třeba uhlíkové vlákno a podobně, kde to auto váží třeba o 150kg méně. Ale u zadního sklíčka? Ne...
nejde o to, ze budete mit zadni sklo o 2 kg lehci, ale ze dil auta bude o dve tretiny lehci. Tohle kdyz aplikujete na kazdy dil, tak se uspory scitaji
A pan redaktor neví jak vypadá trojúhelník...
Tak mu poradíme. Jako půl kosočtverce...