- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekologové nebo geologové, je jedno o jaké odborníky jde. Dokud se nic nestane, jako např. sesuv půdy - ano, stalo se - úředníci si rozhodnou bez ohledu na názor odborníka, jak sami chtějí.
Může to být i tak, že kamarád Pepa tunely neumí, tak mu to zadáme na povrch.
Kdyby výstavbu dálnice před sesuvem brzdili geologové, také by byli považováni za ekoteroristy.
Je strašně jednoduché někoho odsuzovat, dokud se neprokážou možné následky.
no, hlavně že ekologové, kteří navrhovali tunel (i když z jiných důvodů) jsou automaticky špatní. To se stává, když se nikdo ani nezamyslí nad navrženou alternativou
Nebylo se, nad čím zamýšlet, stát jinou trasu prostě stavět nechtěl, protože nedává smysl - nenaplňuje zadání, kterým je dálnice mezi Ústím nad Labem a Prahou. Ve hře byly kromě stávající další dvě varianty: Drahý a nebezpečný tunel s provozem 80 km/h či ještě absurdnější oklika někudy přes Mostecko a pak vedení nejspíš v trase současné I/13, čímž by se cesta Praha Ústí prodloužila na skoro dvojnásobek a navíc by byla zpoplatněná podkrušnohorská páteř I/13.
Nebojte se. U nás skončí všechno v tunelu.
Pokud ten sesuv zasype tunel tak nevím jestli by to byla výhra
Koukám, že o tom málo víte. Tunel měl vést skrz vrch Kubačka, takže nad územím sesuvů.
A dále k článku- pořád se opakuji, ale to, že tu sesuvy jsou a vždycky byly, víme to nejen mi domácí, ale i různí odborníci, jenže mezi těmi odborníky se vyskytují takoví, kteří, aby se zavděčili vrchnosti, překroutí úplně všechno, i když vědí, jak to doopravdy je a to je právě případ i této ,,věčné" stavby D8.