- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ústí Ementál ? Tak to ještě neviděli skrz naskrz provrtané Monaco V tak malém městě jsou desítky tunelů, které se různě kříží, rozdvojují, stoupají prudce do kopce, míjí se šikmo nad sebou a dokonce, to mě dostalo, jsou v podzemí i kruhové křižovatky. Vyznat se tam můžou snad jen místní, cizinci mají smůlu v tom, že v podzemí nefunguje navigace
Soudy dělají vše proto, aby se nedostavěl okruh kolem Prahy ani dálnice D8 a zřejmě to vše souvisí s našimi "dokonalými zákony"
Je pro mě nepochopitelný,že se tak brání tunelům,která by svedly dopravu pod povrch...
V Brně bojujeme,aby se E43 svedla pod povrch a nevedla chráněnou oblastí a jsme přesvědčováni,že je to příliš drahý.
A k tomu "ementálu" - viděl jsem ve Švýcarsku kopec provrtaný několika tunely a to jsou podle mého mínění jooo šetrní k přírodě.
Tady mám pořád pocit,že se dělá vše pro to,aby to nešlo.....
Nebo Rakousko - viděl jste tunelový obchvat Hallstattu?
To je teprve paráda.
Jo, přesně takhle přišla Praha o možnost dostavět okruh.
To je těžko hodnotit. Okruh kolem Prahy, plánovaný už někdy v 50. letech, nesplňuje už zcela současné parametry jak dopravní, tak o vlivu na okolí. A hlavně v navrhované variantě už nevede okolo Prahy, ale převážně uvnitř Prahy. I v jižní dokončené části se okruh proti původnímu plánu odsouval a bylo by to rozumné i ve zbytku trasy. Z hlediska dálkové dopravy, což je hlavní smysl Pražského okruhu, to taková tragédie nebude (některé tranzitní směry se prodlouží, jiné naopak zkrátí). Nevěřím, že by většina řidičů kvůli pár kilometrům navíc jela dobrovolně přes Prahu, když by měli k dispozici dálnici. Nakonec z Prahy na severní Moravu jezdí většina také oklikou přes Brno (protože po dálnici) a nikoliv po kratších silnicích 1. tříd.