Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž vyrval stafordovi z tlamy svého psa, zachránili se na střeše auta

Čtyřicetiletý muž z pohraniční vesničky Načetín si odvezl z Chomutova zážitek, bez kterého by se určitě rád obešel. Když šel po ulici s psíkem menší rasy, zaútočil na ně pes bojového plemene. Muž měl co dělat, aby zachránil svého psíka i sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55i69c32h18a77l 14K39o22z66d18e76r96k82a 4380835901

"Bojová plemena" jsou jako BMW. Jsou super, ale několik nezodpovědných majitelů jim dělá špatnou pověst. :-(

+3/0
10.12.2013 14:41

A49l91e96s 89B59a30d38u20r76a 9596287170775

Tak jeste jednou: cely zivot mam psy, ve meste. Mi psi nikdy ani naznakem neublizili ani cloveku, ani jinemu psu. A to ze dvou duvodu: 1. citim zodpovednost a psy jednak vychovavam a jednak usmernuji a pouzivam voditko, snazim se vcitit do pocitu cloveka ktery se psu boji (typicka situace, kdy se na tebe riti vlcak s vycenenymi zuby, ty lezes na strom a majitel se smeje s tim, ze on si chce jenom hrat), ale 2. jeste dulezitejsi duvod je, ze bych si nikdy nevybral psa, o kterem se vi, ze ma agresivni geny, bojove plemeno. Nema to smysl. Nepatri to do civilizace. Nekam na samotu, aby hlidal uvnitr dvora, to je jina vec.

+4/−4
10.12.2013 12:43

J57a17r14o15m63í74r 28N23o83v45o96t50n33ý 6251483834

Vy asi nebudete moc dobrý kynolog. Plemena, která se zjednodušeně nazývají "bojová", jsou obecně považována za mimořádně špatné hlídače. Navíc jsou velmi společenská a samotu snášejí špatně. Jen pro Vaši informaci.

+5/−1
10.12.2013 13:51

P84a25v58e68l 22K95a71l94e34n40d22a 3412274853314

Omluva za minus, mělo to být +

0/0
10.12.2013 14:01
Foto

D43a19n10a 71H91a28n62g64e76b65r55a10u48k 7351159892369

Ti psi ale zadne agresivni geny nemaji.

+1/0
10.12.2013 14:21

J23a27r42o91m29í87r 94N18o43v68o50t86n11ý 6511273204

To je pravda. Je však třeba dodat, že bývají často dominantní, tvrdohlaví, nesmírně aktivní, a že vyžadují pevné, přísné a důsledné vedení. Jak říká jedno staré čínské přísloví: "Kdo chce chovat tygří mládě, musí sám mít hlavu tygra." Nehodí se ke každému. Tito psi jsou naprosto skvělí. Jiného bych nechtěl.

+2/0
10.12.2013 14:29
Foto

D28a88n16a 48H21a70n23g31e59b80r13a65u95k 7321689292509

Pred dalmatinem jsme meli fenecku krizence staff.-labrador z utulku. Ta byla jen hodna. Vubec nevim, ze existuje tak hodny pes. Vzali jsmesi ji v 6 a dozila se 14 a pul. Byla hodna k lidem, k detem, v hierarchii na psi louce byla na konci. Kdyz se daval psi mls, sedela v rade nakonci,ale vzdycky sena ni dostalo taky. Z tech 8 let se nikdy neporvala, znami s ni mohli jit na prochazku bez voditka a poslechla. Kdyby k nam prisel do bytu zlodej,asi by ho radostne privitala. Ani jsem nevedela, ze takovej pes existuje. To nas dalmatin je jiny kafe.

0/0
10.12.2013 14:41
Foto

H84a27n10a 52M39a24l30i14c63h58o58v22a 9770757233383

pane kalendo, kam se hrabe anarchie v chovu psů na anarchii, která vládne na silnicích  :-/

+1/−2
10.12.2013 12:04

P88a29v45e97l 50K25a52l14e21n42d47a 3842394223204

I kdyby, tak to není žádná polehčující okolnost pro vás čoklaře Rv

0/0
10.12.2013 14:02
Foto

H10a31n45a 25M34a27l66i88c74h85o43v57a 9220637193813

ano, ani já bych vás nechtěla za souseda ;-D

+1/−1
10.12.2013 15:31

A15l88e36s 16B12a32d30u10r69a 9746947410965

Prestupek? To neni jako napadnout nekoho zbrani? Mozna dostane blokovou pokutu (za neplaceni poplatku)? Svine, kreteni, zmetci, hajzli, dobytci, kripli, smradi! Ahoj cenzore, doufam, ze te muj prispevek nevytoci jako tento clanek vytocil me. At zije ochrana obcanu.

+4/−2
10.12.2013 10:37

P75e45t74r 50N47o58v89o41t59n88y 3219312409702

Jo, až budeme ochránění před těma všema, které jste vyjmenoval, tak můžeme řešit psy, jakožto zcela marginální problém při dnešním stavu kriminality.

+3/−3
10.12.2013 10:41

P22a16v66e39l 49Ř11a59p42e95k 7122156189775

Kdy mě naposledy okradli, si už ani nepamatuji. Ale štěkání musím poslouchat denně, stejně jako čistit boty a kola u kočárku od výkalů. O řadě dalších problémů ani nemluvě.

+1/−3
10.12.2013 10:44

P11e45t55r 58N31o34v91o98t50n68y 3169742159292

To, že se lidi neumí chovat, byste řešil omezením nebo zákazem chovu psů? Lidi se neumí chovat i v jiných věcech. Protože jsou agresivní na silnicích, páchají přestupky a dokonce se zabíjejí, tak byste omezil či zakázal auta?

+6/−2
10.12.2013 10:55

P49a54v98e25l 84K71a61l18e92n12d44a 3552404463424

Auta omezení mají, říká se jim dopravní předpisy. Zatímco v chovu psů u nás panuje nevídaná anarchie. Kdyby byl chov psů regulován na úrovni regulace silničního provozu, nebyl by se psy vážný problém.

+3/−4
10.12.2013 10:58

P48e71t45r 38N80o88v94o14t40n88y 3959482709712

Chov a pohyb psů je samozřejmě taky omezen zákony a vyhláškami. A zraní či zabijou mnohem méně lidí než silniční provoz. Takže kdyby byl silniční provoz regulován jako chov psů, nebyl by na silnicích takový bordel. ;-D

+6/−2
10.12.2013 11:01

P47a60v64e43l 81K19a86l95e86n30d46a 3252914523534

Chov psů není regulován téměř vůbec. Jakékoliv psy může chovat kdokoliv a v jakémkoliv množství. Stejně tak prohřešky na veřejnosti (kálení atd.) prakticky nejsou trestány.

+1/−3
10.12.2013 11:26

P23e75t93r 54N65o11v95o69t45n34y 3399542509682

"Chov psů je na celostátní úrovni upravován zákonem na ochranu zvířat proti týrání, veterinárním a mysliveckým zákonem. Místní vyhlášky pak upravují konkrétní podmínky týkající se držení psů, jejich pohybu na veřejných prostranstvích a poplatků ze psů."

+4/−2
10.12.2013 11:31

P35a87v32e89l 45K54a51l79e21n57d36a 3552524843254

Ano a z hlediska ochrany okolí před psy to upravují naprosto nedostatečně. Nemluvě o téměř nulovém vymáhání zákona v této oblasti.

+1/−5
10.12.2013 11:33

P91e64t95r 52N59o26v23o11t92n15y 3709502899292

Upravují to zcela dostatečně - kde má být pes na vodítku a s náhubkem. Za to údajně nulové vymáhání zákona asi podle vás může čokl v něčí boudě? ;-D

+3/−1
10.12.2013 11:36

P52a64v46e36l 60K41a23l35e56n96d11a 3432634463284

Jste při smyslech nebo píšete z boudy ? Co to proboha melete ?

0/−3
10.12.2013 11:38

P20e57t21r 54N53o69v42o12t89n52y 3229852399842

Vy máte pořád problémy s tím chápáním. Vyhlášky místních samospráv upravují, kde a jak se může člověk pohybovat se psem. A pokud si plnění těch vyhlášek nedokážou pohlídat, tak to opravdu není problém těch psů.

+4/−1
10.12.2013 11:42

P74e13t60r 59N12o15v70o18t26n33y 3829772389492

Myslím, že je to naprosto dostatečné. Pokud si místní samospráva nedokáže plnění vyhlášek vynutit, tak je to její problém.

+2/−1
10.12.2013 11:33

P54a57v81e58l 64K73a93l22e38n44d74a 3482194623554

Takže nevidíte problém v tom, že může kdokoliv chovat jakékoliv množství jakýchkoliv psů v bytě .... Nebo že se může na veřejnosti chovat téměř libovolně, nechat je volně běhat, dorážet na lidi, močit, kálet, štěkat atd. ... Tak to je pak diskuze bezpředmětná.

0/−3
10.12.2013 11:37

P82e47t55r 82N49o80v93o50t82n61y 3409562119412

Nemůže, na to je (minimálně) veterinární zákon. Opět nemůže, upravují to místní vyhlášky. Vy jste spadl dneska z Marsu, že to nevíte?

+3/−2
10.12.2013 11:39

P86a70v75e40l 92K57a41l69e62n30d65a 3892614733254

Já žiju v reálném světě, kde se tohle každodenně odehrává. Vaše teoretické pohledy mě nezajímají, realita je jiná.

0/−2
10.12.2013 11:40

P84e62t95r 18N62o42v85o37t93n87y 3679602179982

V reálném světě se dějě věcí. Nedělejte ale z vyjímek pravidlo.

+3/0
10.12.2013 11:46

R96o33m26a92n 80K51o73n98e18č25n15ý 4234238833

Ale on neni problem se psy ale s lidmi co ty psy vlastni

+4/−1
10.12.2013 11:24

P34e27t59r 28N29o34v97o97t44n48y 3489972119432

Jo tak to tady můžete vysvětlovat donekonečna ;-D

+4/−1
10.12.2013 11:26

P80a51v34e96l 34K70a65l96e48n96d79a 3322514843534

Nevím o co vám jde ? Samozřejmě že odpovědnost nese člověk - majitel psa. Ale nelze dělat ze psů andílky, kteří sice agresivně napadají kolemjdoucí, ale jsou tu chudáčci co za nic nemůžou ..... to je zvrácený pohled.

0/−3
10.12.2013 11:28

A79l12e48s 28B11a13d76u38r49a 9406827110975

Je to problem se psy. Problemy se staffordy a podobnymy plemeny budou vzdycky. Bezny hlupak, ktery si takoveho psa poridi, aby mel tolik bab, ze je muze cpat do popelnic, patri za katr. A ten, kdo takoveho psa necha volne pobihat (a zbabele se pri pruseru k nemu nehlasi), hlupak je a za ten katr parti taky. Tato plemena nejsou absolutne vhodna mezi lidi. Stejne jako medvedi, mamby, tarantule nebo vlci. A samozrejme, prirovnani k nekterym ridicum, o kterych tu byla zminka, tady je taky. Ja osobne bych notoricky agresivnim ridicum sesrotoval auta a sezral ridicak.

0/−2
10.12.2013 12:29

P87e76t53r 82N49o39v28o65t90n18y 3889522279372

Vy si taky tak trochu odporujete :-) Je to problem se psy a hned v druhé větě "Běžný hlupák. .." Tak je to problem se psy nebo s hlupáky?

+1/0
10.12.2013 12:42

A77l61e47s 95B81a22d53u64r45a 9986787980405

S obema. S temi psy problem je a bude a hlupak je ten, kdo nepochopi,co to jsou za zvirata, prestoze by nezvladl ani vychovu jezevcika. Pripada ti normalni videt ve meste, jak neapolsky mastin vlece na voditku patnactileteho kluka?

0/−1
10.12.2013 12:49

P13e22t84r 65N50o69v67o18t71n52y 3969812219652

Ne, nepřijde.(stejně jako 18letého kluka v silném autě) Ale jak z toho ven? Utratíte ho? Utratíte všechny mastiny? Zakážete mastiny ve městech? Nebo úplně?

+4/0
10.12.2013 13:30

A87l88e93s 58B75a82d75u98r75a 9116447100875

Ted mi to pripada, ze rikas, ze treba pokud mi nekdo vykradne byt, nema cenu se takovou prkotinou zabyvat vzhledem k tomu, ze je treba resit predevsim vrazdy a znasilneni. Navic stafford je nebezpecna zbran a hotovo.

0/−3
10.12.2013 12:17

I53v33a 40H53a13n50e98s24o53v15á 8526486829599

Ráda bych vyjádřila respekt k pánovi napadeného psa - za jeho odvahu a duchapřítomnost VR^

+2/0
10.12.2013 10:36
Foto

H28a16n18a 50M23a69l56i65c75h51o50v13a 9250637143453

znovu a opět a pořád se ukazuje, že chyba je na straně lidí, ne zvířat.

+10/−3
10.12.2013 9:52

P83a30v49e81l 23K83a40l97e93n41d22a 3512444823514

A na to jste přišla jak ? Ten pes byl na dálkové ovládání a řídil ho člověk nebo co ? Tyhle falešné názory, jak pejsek nikdy za nic nemůže mi lezou krkem Rv

+5/−8
10.12.2013 10:05

S20t92e33p56a91n 66T60o30t40h 8418869575888

Ne. Ma pravdu. CHYBA CLOVEKA nastala:

1. ve vychove

2. v tom, ze nemel na verejnosti KOSIK a VODITKO.

Staford je proste silny zvire. Bez vychovy je to zbran.

+6/−1
10.12.2013 10:08

P13a10v34e44l 19K17a31l31e97n11d45a 3442754203554

Jistě že to byla chyba tohoto konkrétního stěží člověka, ale na jedné straně dělat z psa modlu a stavět ho na roveň člověka ne-li nad něj, se všemi jeho city, bolístkami atd. a na druhé straně z něj dělat absolutně nesvéprávného tvora, který nikdy za nic nemůže i když někoho potrhá to je poněkud rozporné a chorobné hodnocení situace.

+2/−3
10.12.2013 10:16

I57v14a 31H91a10n39e19s91o17v22á 8776336989199

Pane, očividně o psech víte velké prd.

Stejně tak jako dítěti, tak i psovi se musí vysvětlit, co je správné a co není, co se smí a co se nesmí.

A jelikož pes není dítě, musíte mu pravidla připomínat celý jeho život a celý jeho život důsledně trvat na jejich dodržování.

Z tohoto pohledu pes v podstatě nesvéprávný - pro soužití s lidmi - je.

Opravdu nechápu, proč tady nadáváte na psa :-/

+5/−1
10.12.2013 11:15

P50a36v36e50l 94K92a16l76e41n36d60a 3292224903864

Mě psi nezajímají, pouze chci, aby mě neobtěžovali, to je celé. Pes je sice nesvéprávný, ale dělat z něj věc, tak jak to pojímáte vy je také nesmysl. Nelze psa omlouvat, že nikdy za nic nemůže , že za všechno můžou jen zlí lidé.

0/−4
10.12.2013 11:25

I21v26a 56H14a48n81e36s64o64v88á 8726896419379

Já ze psa žádnou věc nedělám - to jste mě, pejskařku, opravdu rozesmál!

Právě jsem vám vysvětlila, že pes opravdu za své chování nemůže. Jste schopen mi vysvětlit, proč tady pořád tvrdíte opak?

+3/−1
10.12.2013 11:34

P96a38v97e31l 87K60a19l18e34n25d62a 3742804713934

Vy zastáváte názor, který zároveň vyvracíte. Na jedné straně tvrdíte že to není věc na druhé straně že ano. Zřejmě schizofrenie. Tohle nemá smysl.

0/−4
10.12.2013 11:39

I41v79a 27H27a15n94e94s31o28v60á 8376236709709

Samozřejmě, že pes není věc (to byste mohl vědět). A to, že pes není věc, nijak nekoliduje s tím, že chování psa koriguje člověk.

+2/0
10.12.2013 11:53
Foto

H61a31n12a 73M49a44l97i61c96h33o40v76a 9130917413513

mínusovači, chcete říct, že ten člověk psa dobře vychoval a měl ho na vodítku?

+3/−1
10.12.2013 10:06

P72a11v63e69l 33K19a55l71e36n41d12a 3172784703604

Nepodsouvejte mi nesmysly. Chci říct, že nemůžete psa ze všeho vyviňovat jakože on nic, on je muzikant ...... samozřejmě, že je viníkem i zvíře, i když je to samozřejmě při jeho omezenosti věc diskutabilní, tak říkat že za nic nemůže je nesmysl.

0/−3
10.12.2013 10:18

I46v47a 46H72a92n59e10s40o37v95á 8786816929869

Podívejte, každý rozumný pejskař ví, že on sám může za všechno, co jeho pes provede.

Protože pes je zvíře, a jako takové se chová. Je na člověku aby ho usměrnil tak, aby to zvíře mohlo žít s lidmi v harmonii.

Tento pes očividně nijak usměrněný není, a z toho opravdu nemůžete vinit psa, ale jen a pouze jeho pána!!!

+7/0
10.12.2013 10:32

P37a90v12e88l 76K86a35l58e11n47d52a 3752404473174

To je správné, že je člověk zodpovědný za svého psa, to jste popsala dobře. Ovšem nelze zároveň z toho pejska dělat andílka, jakože on sice někoho porafe jen tak pro nic za nic, ale je chudák neviňátko ......

0/−2
10.12.2013 10:40

I41v90a 82H35a72n92e39s66o29v47á 8906716699369

Ten pes v tom v podstatě nevině opravdu je. Protože pokud by měl jiného pána, který ví, jak takového psa zvládnout, nic by se nestalo.

Už chápete smysl původního příspěvku?

+4/−1
10.12.2013 11:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.