Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na R6 u Lubence se začne pracovat, další úseky mají být ve třech pruzích

Stavba čtyř kilometrů čtyřproudové silnice R6 v úseku mezi Lubencem na Lounsku a Bošovem na Karlovarsku, kterou letos stát zastavil kvůli nedostatku peněz, je opět obnovená. Práce na místě začnou od října. O stavbě dalších částí ministerstvo dopravy ještě nerozhodlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D51a24v22i38d 88D19v50o63ř77á93k 3720774592746

Včerejší příspěvek bych doplnil pro ty, kteří nikdy po tří-pruhové silnici např. v Německu nejeli.

Pro lepší představivost - je to vlastně střídavě dvoupruhová silnice. Tedy třeba pět kilometrů dva pruhy v jednom směru a dalších pět kilometrů v druhém směru. Protisměry samozřejmě odděleny dvojitou plnou čárou. A místa střídání prostředního pruhu řádně vyznačena i se zábranami.

Velmi to zrychluje dopravu, zvlášť, když je silnější provoz nákladních aut.

Takže "zvýšení počtu čelních srážek" hrozí asi podobně jako v současnosti, kde už třeba ve stoupání dva pruhy jsou....

No ŘSD zatím stále preferuje co možná nejdražší stavby dálnic a silnic, takže se funkčním německým vzorem asi inspirovat moc nebude.... Rv

0/0
20.9.2013 12:01

D95a83v95i42d 18B69r62u13c48k87n16e18r 5492264309765

Český řidič je nekultivovaný a třípruhy se střídáním čar pro předjíždění často neumí používat.

0/0
20.9.2013 10:11
Foto

J32i54ř31í 92K30o55r89b58e12l 5596256632866

4 kilometry ve 4 pruzích za 1,65 mld.? Pokračování ve 4 pruzích v nedohlednu, silnice bude předimenzovaná i v dalších 50 letech, protože v Čechách začneme raději jezdit na koních nebo v kravských povozech. Už vůbec vykácení lesa u Bošova byla mifiánština a nyní politická repre v tom pokračuje. 4 pruhy jsou hloupost. Zajímalo by mne, jestli někdo spočítal alternativu pro 3 pruhy, tj. ten 3. střídající pro předjíždění pro oba směry....

0/0
19.9.2013 12:53

R73o30m34a76n 97B22r40a85n15d80a 7401802617

Kdo má řidičák, a občas vyjede na silnici, tak by nikdy neřekl, že 4 pruhy jsou hloupost!

+1/0
19.9.2013 17:02
Foto

J18i88ř11í 13K41o23r60b72e94l 5126376302746

Pro posouzení relevantnosti a ekonomičnosti pokračování výstavby si prosím uvědomte, že z K.Varů je výjez ve 2 stoupacích pruzích a 1 směrem do KV, následně až k Bošovu (pozor - ne k Bochovu, ten je mnohem blíže ke KV) jsou 2 pruhy a od Bošova povedou 4 pruhy k Lubenci v délce 4,2 km (v přípravě je obchvat Lubence) a od Lubence opět 2 pruhy. To bude opravdu zrychlení dopravy a bude to mít ekonomický přínos pro region nebo spíše pro vybrané skupiny (politické a stavařské lobby). Bude zajímavé sjíždět před 4 pruhem do Chyše a na Valeč. Myslím, že ve zbytečnosti této stavby "v poli" měl bývalý ministr dopravy Bárta pravdu...

Jinak nic proti využitým 4 pruhům, ale spočítal někdo nynější využití R 6 mezi Chebem a KV? Salámovou metodou po česku se dopracujeme k permanentním opravám (alespoň v KV kraji).

0/0
21.9.2013 15:27

M90a74r85t28i20n 59H52o32u34b29a 6443291919528

tripruhova silnice tzn. jako vzdy jeden pruh v kazdem smeru a jeden vprostred pro predjizdeni v obou smerech? no to tedy bude celnich srazek

0/0
19.9.2013 12:36
Foto

J78i62ř91í 68K25o22r89b74e37l 5506226582226

To má logiku :-), plánovači na ŘSD a ministerstvech přeci chtějí největší nehodovost na českých silnicích

0/0
19.9.2013 12:49

D31a72v22i56d 38D73v70o91ř64á94k 3400934222696

Nikoliv, vždy jen pro předjíždění v jednom směru - viz příspěvek výše.

0/0
20.9.2013 12:02

D11a64v65i76d 83D96v93o68ř29á26k 3490444612586

Třípruhové uspořádání silnic I. třídy je velmi zajímavé. Kdo jezdí z Prahy na Pasov si asi často řekl, proč není I/4 na většině své trasy uspořádána ve třech pruzích, jako navazující silnice v Bavorsku.

Že by nikdo z plánovačů ŘSD po třípruhové silnici v zahraničí nejel ?

0/0
19.9.2013 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.