Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železnici před zloději nikdo hlídat nebude, plán najmout ochranku padl

Správa železniční dopravní cesty stopla projekt na ochranu tratí před zloději. Na severu Čech je měla tři měsíce na zkoušku hlídat bezpečnostní agentura. Pokud by se hlídání vyplatilo, čtyřiadvacetihodinová ostraha železnic by pokračovala. Jenže nové vedení státní organizace projekt zastavilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mázaušima

nikdo je nehlídal ani nikdy v minulosti," řekl Halla.

Ten pán se,velmi jemně řečeno,mýlí.:-)

0/0
19.9.2012 21:30

Don_Alex

Re: nikdo je nehlídal ani nikdy v minulosti,

vážně a v čem? tratě opravdu nikdo nehlídal, ono to ani pořádně nejde...

0/0
4.10.2012 9:29

Pavel608

Železo

Železo a železnici musí hlídat zákon. Když to jde u jiných komodit takl proč ne tady. Ale spíš stát to bere jako doplněk sociálních dávek, co vládě a poslancům záleží na nějaké železnici. Pro ně je to moloch a mají pravdu.

0/0
16.9.2012 9:41

mim7

Tak dlouho se chodí se džbánem...

Léta jsme četli o kvetoucím trhu s pančovaným alkoholem, který příslušné orgány prakticky nezajímal, a dnes čteme o mrtvých. Stejně tak nyní čteme o krádežích zabezpečovacích zařízení na železnici a jednou budeme číst o mrtvých při nehodě.

+2/0
13.9.2012 22:04

mázaušima

Re: Tak dlouho se chodí se džbánem...

R^R^R^R^R^R^

0/0
19.9.2012 21:26

Vít Jůza

Že koleje nikdo ani dříve nehlídal??

Bylo kolem nich spousta nádražáků včetně četných strážních domků podle trati; dokonalé to třeba nebylo, tito všichni nemuseli mít vždy v popisu práce výslovně, že hlídají, ale hlídáni byli nejen zloději, ale i stav trati, vykolejené a utržené vagony a jiné nehody. Dnes není zabezpečené ani zabezpečovací zařízení ...

+4/0
13.9.2012 21:35

mázaušima

Re: Že koleje nikdo ani dříve nehlídal??

R^!

0/0
19.9.2012 21:31

Don_Alex

Re: Že koleje nikdo ani dříve nehlídal??

jenže ti měli úplně jinou práci, navíc rozhodně měli přehled jen o velmi malém úseku... akorát dřív se holt tolik nekradlo... možná až se zlodějům začnou sekat ruce, tak se situace změní k lepšímu....

0/0
4.10.2012 9:31

Kitten

Proč konečně nehlídají výkupny - sběrny kovů ?

Kdyby po celou otevírací dobu v každé sběrně (s licencí) stál policajt a zjišťoval totožnost sběrače a prokazatelný původ kovu, vyšlo by nás to mnohem levněji. To by ale ze sběren  a celého tohoto "podnikatelského oboru"  pak už neprofitovali zákonodárci a úředníci. Možná by postačil i prostý zákaz výkupu za hotové, stačila by povinnost zasílat peníze na osobní bankovní účet na jméno shodné s předloženými doklady sběrače. Ale o zastavení sběru (rozuměj krádení, protože každá věc někomu patří) našim úředníkům přece vůbec nejde...

+5/0
13.9.2012 13:30

štamprdle

obecné ohrožení § 179–180

a sekat ruku

+2/0
13.9.2012 13:17

BumbaRum

Zrušili OSOŽ

a teď mají problém s hlídáním.

+1/0
13.9.2012 13:17

mázaušima

Re: Zrušili OSOŽ

R^!

0/0
19.9.2012 21:32

mnenebertemocvazne

No, asi je levnější vyplácet odškodnění obětem žel. neštěstí

já bych je hnal, nesmyslné papalášské úředníky...

0/0
13.9.2012 13:16

Pravdoblog

Kamerový systém

bylo by to asi dost nákladný, ale lepší mne nenapadá. Když můžou kamery hlídat dálnice, můžou i železniční tratě. Jsou elektrifikovaný, takže sloupů kolem, na zavěšení, je dost. R^

+3/0
13.9.2012 13:07

mim7

Re: Kamerový systém

A kde by vzala vláda na církevní restituce, kdyby to vrazila do bezpečnosti na železnici.

+1/0
13.9.2012 22:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.