Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Teplic do Mostu budou řidiči moci zrychlit, u Loun naopak zpomalí

Řidiči v Ústeckém kraji budou moci zřejmě už příští rok zrychlit na silnici číslo 13 mezi Teplicemi a Mostem. Tuto trasu plánuje ministerstvo dopravy s výjimkou průjezdu Bílinou zařadit mezi nově definované rychlostní silnice s povolenou rychlostí 110 kilometrů v hodině. Mnoho řidičů tudy stejně jezdí rychleji, než nyní předepsanou devadesátkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

čarokrásná

..

No tak konečně... je to celkem slušná silnice a těch 110 bude tak akorát.. Myslím tedy Teplice - Most..

0/0
20.8.2012 8:54

potooczech

Hmm

Takže zcela rovný a nový úsek R7 u Trianglu stavěný jako rychlostní silnice bude omezen na 110km/h. Stará silnici budovaná jako klasická silnice první třídy, jen má více pruhů bude najednou na stejné úrovni a bude se tam taky jezdit 110km/h a to jen proto, že policie je líná a že se tam přes 110 jezdí už teď.

0/0
19.8.2012 9:33

albert10

Re: Hmm

Nový, ale tak krátký, že tam rozdíl 20 km/h má minimální dopad.

0/0
20.8.2012 13:40

Teylu

Ježiš...

zase kravina.... obchvat Sulce není ani rychlostní komunikace... tam platí devadesátka a pravidelně tam chytají policajti.... a proč zpomalovat naprosto rovný úsek kolem Trianglu fakt nechápu.... to je totální idiotizmus autorů...RvRvRv

+1/0
18.8.2012 21:13

A přece se maže...

Re: Ježiš...

Přesně tak, právě na tomhle eKřišťálu by před časem článek, jak se tam měří, protože to syie má parametry rychlostní silnice, ale protože tam nejsou příslušné značky, tak tam platí 90...

0/0
24.8.2012 9:30

z.reichl

Nejásejme předčasně

Proč mám stále pocit, že hlavním důvodem zvýšení rychlosti  je jejich pozdější zpoplatnění...

+1/0
18.8.2012 19:09

duch zavražděného iuose

hmm

prima, takže se tam bude jezdit 130 ;-D

ale je škoda, že i MO<-> CV nedali na 110, sice je to tam trošku rozvlněný, ale 110 se tam dá krásně

0/0
18.8.2012 17:40

Buffalo007

Re: hmm

Radši ne. Takhle to je dobrý. Ono zvětšení limitů afektuje k ještě rychlejší jízdě a pár frajerů už to tam hodilo do příkopu. Nejznámější je asi to shořelý Lambo, jak se zhouplo na tom dvojitém zvlnění.

0/0
18.8.2012 23:45

mfric

Re: hmm

Prakticky několikrát do měsíce je tam auto ve škarpě. A to je naprosto rovný úsek. Pravda trochu zvlněný. Ale v 90 to člověk musí ustát v pohodě. Ovšem, když tam někdo letí skoro 200 km/h, tak to je jiná.Rv

0/0
19.8.2012 16:39

duch zavražděného iuose

hmm

přesně tak, dá se říct, že lehce přes 90 to tam krásně pohupuje (a to nemám žádný extra auto)

0/0
20.8.2012 22:33

oudy

Re: hmm

"trochu zvlněný" -  před pár lety se tam vznesl borec v Lamborghini a uhořel i s hosteskou, ta 90-ka je akorát

:-(

0/0
20.8.2012 10:33

duch zavražděného iuose

hmm

ten borec ale zcela určitě nejel 110, ani 150.... a řekl bych, že se tak úplně nevěnoval volantu, ale to je jen můj názor. Dá se tam krásně frčet 110

0/0
20.8.2012 22:32

burcak vypity

Co chybí na i/13

1. průjezd Bílinou resp. obchvat. 2. propojení čtyřpruhu MO a CV. 3. především cesta kolem Ohře je silniční tortura.

+1/0
18.8.2012 13:20

Občan Česka

Někdo se probudil?

Už několik roků jsem na silnicích nepotkal skoro nikoho, kdo by jel devadesátkou.

0/0
18.8.2012 12:21

mfric

Re: Někdo se probudil?

A jezdil jste v Česku?;-)

0/0
19.8.2012 16:40

mfric

DOSTAVBA D8

to je priorita. Ovšem 110 mezi TP a MO má logiku.

+2/0
18.8.2012 9:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.