Diskuze

Regionální tratě v Krušnohoří mají šanci na záchranu, chce je Arriva

Dvě železniční tratě v Ústeckém kraji, takzvaná Kozí dráha z Děčína do Oldřichova a trať z Mostu do krušnohorské Moldavy, mají šanci na záchranu. Nyní jedna není v provozu vůbec, po druhé jezdí vlaky jen o víkendu. Železniční firma Arriva spadající pod Deutsche Bahn plánuje tratě spojit a obnovit na nich denní provoz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

houba_

24. 4. 2012 22:29
to je ale bIbost

moldavska draha pry spojuje stotisicovou aglomeraci s turistickou oblasti - no tak proto tam asi jezdi jen vikendova (turisticka doprava),  pro denni dopravu je to dost nesmyslne, pro lidi ma cenu i cas a tady ta draha nemuze konkurovat (zastavky jsou daleko od obci a trat vede jen do mostu kde i na mopedu budete rychleji), usmevna je predevsim snaha starosty dubi, kdyz stanice je asi  3km od obce a z dubi lidi jezdi temer vyhrande do teplic, kam zase nejede ten vlak (pokud si tedy nechcete zajet asi tak 60km a 2hod).

kolem kozi drahy pry zije 150k  lidi - dalsi hra se slovicky a cisly. mozna kolem teto trate ziji, ale prave jen kolem, kozi draha vede z decina nikam. k cemu treba telnici bude tato draha, kdyz kazdy z telnice jezdi do usti ...

tak by se dalo pokracovat. pro zeleznicni fandy je to smutne, ale tyto trate vznikaly v jine dobe a za zcela jinym ucelem nez doprava lidi (preprava uhli)

0 0
možnosti
BN

Benzin Petrolejovič Naftěnko

26. 4. 2012 7:33
Re: to je ale bIbost

Ano, najdeme deset důvodů proč to nejde, než jeden aby to šlo. Rv

0 0
možnosti
FS

oudy

24. 4. 2012 21:08
Rumburk - Křečany - Mikulášovice

Trať  vedoucí po kraji NP České Švýcarsko, kde vlak jezdí jenom o víkendech a svátcích, bohužel jenom do 30.6., pak asi skončí a koleje se "přesunou" do sběren v okolí - díky, kraji, za dopravní obslužnost ;-O;-O;-O

0 0
možnosti
M

mim7

24. 4. 2012 21:42
Re: Rumburk - Křečany - Mikulášovice

Doufám, že se najde nějaký soukromník, který pochopí turistický potenciál téhle trati a alespoň omezený provoz zůstane zachován.

0 0
možnosti
A

AAA3

24. 4. 2012 15:58
A nemelo tam byt

Přeprava na tratích se NÁM vyplatí, soudí odborník ;-D

0 0
možnosti
S

sn63

24. 4. 2012 15:55
starosta Telnice

chce kozinu zprovoznit léta. Poslední verze byla že kolem Žandova chybí koleje. Prošla to redaktorka MF dnes a prý nechybí. Já to prochazel minulý týden a od Telnice do Bohosudova a jsou celé

1 0
možnosti
L

Leinad

24. 4. 2012 15:51
To nepůjde

Ve výběrku přeci vyhráli nejlepší a nejlevnější ČD. Žádného soukromníka aby si na tom vydělal tam pouštět nebudeme. ;-O Vlaky se tam provozovat nedaj, protože je to ve ztrátě.

1 0
možnosti
M

mim7

24. 4. 2012 15:48
výběrové řízení

Především měl kraj umožnit řádné výběrové řízení na železnici a negarantovat na desetiletí ČD monopol. Už dnes by to vypadalo na všech tratích úplně jinak a místo neskutečně hlučných repasovaných Regionov by se proháněly na lokálních tratích moderní vlaky. Díky, hejtmanko Vaňhová. Rv ;-€

3 0
možnosti
M

mrota

24. 4. 2012 16:14
Re: výběrové řízení

Proháněly? Spíš plazily ne? Chytráku, první si zjisti, jaké jsou na lokálkách poměry a traťové rychlosti a pak tady plácej nějaké tvé řeči. Nemá cenu nasazovat vlak s maximálkou 120 km/h, pokud tu rychlost nevyužiješ (dnešní traťová rychlost na mnoha lokálkách nepřesáhne 50 - 60 km/h. A proč nepřesáhne? Protože Správa železniční dopravní cesty odmítá investovat do lokálek, protože nemá peníze, ale proto raději investuje miliardy do koridorů a protihlukových stěn, které jsou mimochodem naprosto k ničemu

0 0
možnosti