- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
moldavska draha pry spojuje stotisicovou aglomeraci s turistickou oblasti - no tak proto tam asi jezdi jen vikendova (turisticka doprava), pro denni dopravu je to dost nesmyslne, pro lidi ma cenu i cas a tady ta draha nemuze konkurovat (zastavky jsou daleko od obci a trat vede jen do mostu kde i na mopedu budete rychleji), usmevna je predevsim snaha starosty dubi, kdyz stanice je asi 3km od obce a z dubi lidi jezdi temer vyhrande do teplic, kam zase nejede ten vlak (pokud si tedy nechcete zajet asi tak 60km a 2hod).
kolem kozi drahy pry zije 150k lidi - dalsi hra se slovicky a cisly. mozna kolem teto trate ziji, ale prave jen kolem, kozi draha vede z decina nikam. k cemu treba telnici bude tato draha, kdyz kazdy z telnice jezdi do usti ...
tak by se dalo pokracovat. pro zeleznicni fandy je to smutne, ale tyto trate vznikaly v jine dobe a za zcela jinym ucelem nez doprava lidi (preprava uhli)
Ano, najdeme deset důvodů proč to nejde, než jeden aby to šlo.
Trať vedoucí po kraji NP České Švýcarsko, kde vlak jezdí jenom o víkendech a svátcích, bohužel jenom do 30.6., pak asi skončí a koleje se "přesunou" do sběren v okolí - díky, kraji, za dopravní obslužnost
Doufám, že se najde nějaký soukromník, který pochopí turistický potenciál téhle trati a alespoň omezený provoz zůstane zachován.
Přeprava na tratích se NÁM vyplatí, soudí odborník
chce kozinu zprovoznit léta. Poslední verze byla že kolem Žandova chybí koleje. Prošla to redaktorka MF dnes a prý nechybí. Já to prochazel minulý týden a od Telnice do Bohosudova a jsou celé
Ve výběrku přeci vyhráli nejlepší a nejlevnější ČD. Žádného soukromníka aby si na tom vydělal tam pouštět nebudeme. Vlaky se tam provozovat nedaj, protože je to ve ztrátě.
Především měl kraj umožnit řádné výběrové řízení na železnici a negarantovat na desetiletí ČD monopol. Už dnes by to vypadalo na všech tratích úplně jinak a místo neskutečně hlučných repasovaných Regionov by se proháněly na lokálních tratích moderní vlaky. Díky, hejtmanko Vaňhová.
Proháněly? Spíš plazily ne? Chytráku, první si zjisti, jaké jsou na lokálkách poměry a traťové rychlosti a pak tady plácej nějaké tvé řeči. Nemá cenu nasazovat vlak s maximálkou 120 km/h, pokud tu rychlost nevyužiješ (dnešní traťová rychlost na mnoha lokálkách nepřesáhne 50 - 60 km/h. A proč nepřesáhne? Protože Správa železniční dopravní cesty odmítá investovat do lokálek, protože nemá peníze, ale proto raději investuje miliardy do koridorů a protihlukových stěn, které jsou mimochodem naprosto k ničemu