- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podívejte se do Chorvatska, v jakém terénu staví a jakou rychlostí. Ale v Čechách je to tak nejvýš tunel finanční, kdy si na každé stavbě ulije mnoho lidí do kapsy, vše se řeší subdodavatelsky, kdy každý v článku si na tom napakuje kapsu a stát zcela nesmyslně tak drahou stavbu platí. Ono to bude tím, že si na tom namastí kapsu všichni včetně politiků, jen obyčejný občan to vše zaplatí ze svého (na daních). Občas mám pocit, že si občané neuvědomují, že by o svých penězích měli rozhodovat sami nebo že by alespoň měli vědět, na co se použijí, kam zmizí.
Nutno podotknout, že se sice otevírá 3,3 km, což některým připadá jako "úžasně závratné" tempo (3 km 3 roky), ale víceméně hotových je dalších téměř 10 km dálnice. Bohužel do křižovatky v Řehlovicích (která je následující po letos otevírané křižovatce u Bílinky) vedou i zbývající 3 km, ke kterým chybí zmiňované stavební povolení. Takže fráze 3 km za 3 roky je nepravda. Správně by to mělo být 13 km za 3 roky a kdyby nebylo zrušeno územní rozhodnutí a s tím související stavební povolení pro stavbu, už se letos mohlo jezdit po celém úseku. A to je fakt.
3km/3roky zní pro novináře líp než 13km/3roky o tom není pochyb.
Skvělé, tímhle tempem se možná podaří za pár set let dokončit i zbylých pár kilometrů.
3 metry denně Ale třeba tam byl náročný terén (mosty, náspy, přeložky).