Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dlužnice se nechtěla vzdát nábytku, před exekutorem ho začala rozbíjet

Chomutovští exekutoři museli přivolat policii na agresivní dlužnici, které přišli zabavit nábytek. Jednapadesátiletá žena jim ho nechtěla dát a začala ho rozbíjet. Nyní jí kvůli tomu hrozí trest za maření výkonu úředního rozhodnutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vážný

Znám starou paní

která prostě nemá na  nájem (nizký důchod versus nájem) a řekla si, že až přijde exekutor, tak ho přivítá tak, že si pak půjde na zbytek důchodu odpočinout do Světlé n.S.

0/0
6.6.2011 17:31

TI59

Konečné řešení likvidace obyvatelstva

Už není potřeba vyhlazovacích táborů, dnes jsou v módě ekonomické nástroje. :-/

0/0
5.6.2011 13:44

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Konečné řešení likvidace obyvatelstva

souhlas... R^... bohuzel...

0/0
6.6.2011 17:29

Leinad

Neúplný článek

Zajímal by mě poměr mezi původní částkou (cena "koupeného zboží"/využité služby) a současnou dlužnou částkou. Nebo aspoň poměr mezi celým dluhem a dluhem vzniklým za nevyžádané služby (opakované zasílání upomínek, exekuce, právníci,...) Původní částku ať si zaplatí (pokud to byla půjčka od banky, tak i s úrokem) ale exekuční mafii bych moc nekrmil.

Výjimka: Pokud je pravda, že dáma nereagovala na upomínky a nesmlouvala o splátkovém kalendáři, tak ať si to zaplatí.

0/0
3.6.2011 16:15

SSJS

Re: Neúplný článek

Prostudujte si advokátní tarif a vyhl. 330/2001 Sb.

0/0
6.6.2011 15:36

tomtop

těch lidí v exekuci bude přibývat

zvedají se ceny energií a tím pádem všeho a vláda se tváří, že ona za nic nemůže. Jako by neslibovali na začátku krize snížení ....

0/0
2.6.2011 17:44

pletiplot

Nechápu, jak může být škoda 300 korun

Když se nábytek neprodá ani za tolik. Odhadní ceny exekucí jsou největší zlodějina.

0/0
26.5.2011 15:28

Agent-přisluhovač

Re: Nechápu, jak může být škoda 300 korun

Cena za uvedení do původního stavu - nové sklo od sklenáře.

Ona vlastně rozbíjela něco, co jí už nepatřilo.

0/0
26.5.2011 15:31

yan007

Re: Nechápu, jak může být škoda 300 korun

Pokud se Ti zdají jako zlodějina tak běž na dražbu a kup si co jen budeš chtít. Nic Ti nebrání...

0/0
26.5.2011 16:08

sidbin

Tricka

Co to maji za tricka? SPRAVCE DANE? To se snazi hrat si na POLICEJNI TRICKA?!!! Okamzite potrestat za napodobovani a exekuce exekutora!!!;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
26.5.2011 15:25

pletiplot

Re: Tricka

Co máš na tričku ty?

0/0
26.5.2011 15:28

bk89322

Re: Tricka

Pokud vim, zavedli to v Moste predevsim kvuli Chanovu. Jedna se o mnohem levnejsi variantu (i pro dluznika), nez kdyby si najali soukromeho exekutora. Tihle vymahaji poplatky a pokuty, ktere lide dluzi mestu.

0/0
26.5.2011 16:28

hrcprcsalala

Re: Tricka

A je nějaký důvod, proč by správce daně nemohl mít na tričku nápis správce daně? S exekutory nemá tohle vůbec nic společného, článek jako obvykle blábolí.

0/0
27.5.2011 15:37

Dabi

Tak

se to dělá, na chudej lid musí býti přísnost, tuneláře je třeba ochraňovati. tak to tu funguje, senátor za ODS Novák ukradl 40 000 000 Kč a soud mu dal trapnou podmínku a 5 000 000 Kč pokutu, takže čistej zisk 45 000 000 Kč, tak to funguje v ČR .

0/0
26.5.2011 14:54

pomazánkové máslo EUneslučitelné

Re: Tak

funguje, ale to je také tím, že někteří lidé nezvládají ani základní početní úkony jako je sčítání a odčítání celých čísel. Takže není se čemu divit.

+1/0
26.5.2011 14:59

luki

Re: Tak

A druzí je naopak ovládají příliš dobře? Ba ne, vše je o korupci, paní prostě nemá obálečku...

0/0
26.5.2011 15:11

BUCK Ofama

Re: Tak

na mě to spíš dělá dojem, že kolega reagoval na matematiku autora příspěvku nad ním

0/0
26.5.2011 15:37

basniklidu

Re: Tak

Chomutov - Svého času jeden z nejvlivnějších politiků ODS, bývalý senátor Alexandr Novák, dostal od chomutovského soudu dvouletou podmínku a pětimilionovou pokutu za přijetí úplatku.

Nešlo o "drobné", ale o rekordní korupční částku, za niž byl v Česku někdo odsouzen - jde o 43 milionů korun.

Uprchlý Peter Schmell, který mu peníze dal, dostal u chomutovského soudu za uplácení stejný trest a pokutu jeden milion korun.(Aktualne.cz)

0/0
26.5.2011 17:15

Leinad

Re: Tak

Ne že bych něco uměl bez kalkulačky, ale i bez vaší reakce jsem se zasmál. :-)

Asi někdo, kdo splnil základní úroveň státní maturity z matematiky na 4.

0/0
3.6.2011 16:02

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Tak

;-D... tak tohle doporucuji...;-D

0/0
6.6.2011 17:30

Neotralkoa

To je článek na nic.

Za co dlužila? O kolik jí to zvedla exekutorská mafie svojí provizí? Pokud toto neuvedete, tak si můžu myslet, že někdy třeba zapomněla něco zaplatit, předalo se to exekutorům a pak když po ní chtěl exouš zaplatit tu první nehoráznou sumu, tak se šprajcla.  A nebo taky ne, ale to v tom článku právě chybí.:-P

0/0
26.5.2011 14:35

Lánik

Re: To je článek na nic.

1. třída ZŠ, čtení - to je takový předmět, který (někteří s obtížemi) zvládne 99% lidí. Vy mezi ně zjevně nepatříte, takže zkuste někoho poprosit, ať Vám článek přečte a pak to v diskuzi zkuste znovu.

0/0
26.5.2011 15:00

pletiplot

Re: To je článek na nic.

Neotralkoa má pravdu, v článku je jen celková výše dluhu. Odměna exekutora je nejspíš v tom. Osobně to odhaduju na polovinu.

0/0
26.5.2011 15:31

Agent-přisluhovač

Re: To je článek na nic.

Dlužila městu, to jí posílalo upomínky (je jasně uvedeno v článku) a když na to kašlala, tak na ní město teprve poslalo exekutory.

0/0
26.5.2011 15:33

yan007

Re: To je článek na nic.

všechno tam je...

0/0
26.5.2011 16:12

bk89322

Re: To je článek na nic.

Kolik z toho je poplatek za exekuci tam neni. Nicmene, vzhledem k tomu, ze se nejedna o soukrome exekutory ale zamestnance mesta, nebude to tak zhave ...

0/0
26.5.2011 16:33

duhacenzor3

Re: To je článek na nic.

normální věc, normální postup exekutorů - někde v počítači jí vyjelo, že před x lety údajně nezaplatila 100 kč, tak jí exekučně nařídili zaplatit 72 000 kč. Dokud se proti exekutorským vyděračům a lupičům nespojíme, hrozí to každému z nás.

0/0
26.5.2011 18:34

hrcprcsalala

Re: To je článek na nic.

Ty spoj s kým chceš, ale pokud vás bude míň než 100, tak se nedostanete dohromady ani na půrměrné IQ. Rv

0/0
27.5.2011 15:39

SSJS

Re: To je článek na nic.

A ted tu o Karkulce.

0/0
6.6.2011 15:38

ODSCSSD 5

ano... naparit ji dalsi pokutu.. to je opravdu reseni

;-D

0/0
26.5.2011 14:31

sámvelkýmao

Re: ano... naparit ji dalsi pokutu.. to je opravdu reseni

měli ji dát k soudu a na 5 let zabásnout...................

0/0
26.5.2011 14:50

pletiplot

Re: ano... naparit ji dalsi pokutu.. to je opravdu reseni

Nelze. Podle základní listiny Práv a svobod nelze uvěznit někoho za nedodržení závazku (což zahrnuje všechny dluhy).

0/0
26.5.2011 15:40

Leinad

Re: ano... naparit ji dalsi pokutu.. to je opravdu reseni

Ano, vyrobit další dluhy, ať mají exekutoři další práci. To tak státní a státem podporované mafie dělají.

0/0
3.6.2011 16:18

xfreemax

ako daleko to zajde?

Je to cele bludny kruh...clovek si pozicia, nevrati, ci uz preto lebo jednoducho nemoze alebo nechce...pak pride exekutor zoberie mu vsetko co ma, vacsinou 300% dlznej sumy, clovek ostane bez nicoho a co mu ostava, pozicia si, co ma asi ine robit a je v tom zas, az neskonci ako bezdomovec lebo mu stat/exekutor zobral uplne vsetko. Hlavne je si spravne zodpovedat na otazku preco si asi ludia poziciavaju peniaze alebo nejake priamo statu dlzia. Lebo stat im nedokaze vytvorit take podmienky aby sa nikdy nemusel dostat situacie ako pani v clanku. Samozrejme nemozem hadzat vsetkych do jedneho vreca, su tu aj notoricky neplatici ktory maju vsetko vieme kde. Ale je vela ludi ktore stat zoberie aj o to posledne a znici im zivot len pre akychsi par tisic papierovych nezmyslov / penazi. Pre stat je clovek clovekom ak plati dane a ma peniaze. Ako nahle ich nema, status cloveka v ponimani statu straca, neexistuje. Clovek bez penazi uz pre stat nie je clovekom? Kde sme sa to dostali.

0/0
26.5.2011 14:28

Agent-přisluhovač

Re: ako daleko to zajde?

Tohle nebylo za půjčky (dlužila městu), ale spíše za neplacení nájmu nebo něčeho podobného. 

Nebo za něco dostala pokutu a ignorovala zaplacení.

0/0
26.5.2011 15:35

Lee Harvey

Své dluhy musíme platit 2.část

V přímém přenosu můžeme také aktuálně sledovat boj státu s mezinárodním darebákem Šťávou, ten si vzal advokáta z nejpovolanějších Jana Kalvodu, bývalého místopředsedu vlády a to by bylo, aby ze státu ty peníze nedostal. Jen nesmí jet přes Německo (pan Šťáva), tam by ho strčili za mříže za podvody spáchané na jejich území. Proto mě vadí, že MfD přinese podrobnou reportáž o nešťastnici, která se nechce vzdát svých věcí a raději je rozbije a že kolem darebáků z horních pater chodí po špičkách...

0/0
26.5.2011 14:28

:::.Radin

Re: Své dluhy musíme platit 2.část

co to čekáš od modré fronty dnes?8-o podívej jak rychle vylovili průser s nějakým pojistným podvodem na auto hned po neututlatelným průšvihu jednoho pravičáka :-/

0/0
26.5.2011 14:35

Glock Mark XV

IQ tykwe

0/0
26.5.2011 14:27

Lee Harvey

Své dluhy musíme platit 1.část

Moje prohlašení z titulku se vám může zdát kacířské. Jde však o to, že pokud nejsme zbaveni svéprávnosti a odmítáme své dluhy platit, dostaneme se jen rychleji na tobogán k úpadku. Jenže! Jsem pro to, aby stejně razantně, jak místní spravedlnost zasáhla tu nešťastnici, postupovaly státní orgány i proti takovým vejlupků jako je třeba Vaska Železný, který způsobil eráru škody za 10miliard, nyní je na řadě spolupracovník StB A. Hušák, který akcionářům Sazky způsobil ztrátu 15miliard, pak už následuje řada bankéřů, podvodníků s topnými oleji, s faingovanými odpočty DPH za údajně vyvezené zboží, celní podvody, promrhané erární peníze veřejných zakázek na MO a MV a dalších ministerstvech. Ty peníze které "šly bokem" nevysublimovaly, ty jsou uložené na konkrétních účtech tady i v cizině. Jsou dohledatelné a vymahatelné. Jen chtít a nebát se.

0/0
26.5.2011 14:27

medved_cz

Re: Své dluhy musíme platit 1.část

Železný škodu 10.000.000.000,- nezpůsobil. Tu způsobil časký státní úředník, který nekonal, ač mohl a měl.

Ztráta akcionářů Sazky? Žádná není - tedy podle těch akcionářů - sportovních svazů, které stále stojí za Hušákem. Dokud nedají podnět, že je Hušák okradl, tak se nic nestane. A pokud je tou žábou na prameni vedení ČSTV, tak si to musí opět vyřídit v ČSTV. To, co může požadovat normální občan je okamžité zastavení všech dotací do sportu. Sportovat si má každý za své.

0/0
26.5.2011 16:15

obluda.xxxl

Buzerovat obyčejné lidi, no nic proti...

a pan Hušák a jemu podobní se jen smějí - demokracie v CZ vydání...:-/

0/0
26.5.2011 14:24

Petrik73

Re: Buzerovat obyčejné lidi, no nic proti...

Souhlasím. Obyčejným lidem bych dluhy odpouštěl.

0/0
26.5.2011 14:28

obluda.xxxl

Re: Buzerovat obyčejné lidi, no nic proti...

Tak to asi není řešení, horší je, že se každému měří jinak:-(

0/0
26.5.2011 14:29

Roger Wilco 2

Re: Buzerovat obyčejné lidi, no nic proti...

Ok. Jsem obyčejný člověk. Půjčíš mi nějaké peníze, ;-)

0/0
26.5.2011 15:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.