Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Likéru Klášterní tajemství klesá odbyt, na obrodě značky pracuje i psycholog

Klášterní tajemství, bylinný nápoj s více než stoletou tradicí, má projít změnami. Ústecký závod firmy Granette & Starorežná Distilleries není spokojen s tím, jak se prodává. Zkoumá se hlavně to, jak vylepšit design a marketing, na složení 19 tajných bylin prý firma sahat nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Ne psycholog, ale cena je rozhodující.

0/0
26.4.2011 7:31

majkl1

Co takhle místo psychologa

zkusit zboží nabídnout v krámě? Přímo v Ústí je nabídka takováto: Penny - 0, Billa -0, Tesco - 0, Lídl - 0. Chápu, že zboží, které se nikde nenabízí, se jaksi těžko prodává!!!

0/0
24.4.2011 14:01

Michaell

Re: Co takhle místo psychologa

   ;-D   R^

0/0
24.4.2011 22:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.