- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, že lanovka na sebe nevydělává, ale její provoz je nutné draze dotovat (ta tržba jen nepatrně snižuje ztrátu), tak by teoreticky každý den bez provozu měl naopak vykázat úsporu. Berme to pochopitelně trochu ironicky, protože ta lanovka nestojí a pořád se na ní provádějí zkušební jízdy+personál a energie.
O tržbu tak asi nejvíc přichází ten pingl, co má nahoře od města za hubičku pronajatou hospodu se zajištěnou a daňovými poplatníky dotovanou dopravou (ostatní hospody si o tom můžou nechat jen zdát).
To že nejde napnout lano me však přivádí k jiné myšlence, co když není na vině technická závada, ale prostě jen přirozený pohyb svahu pod horní stanicí lanovky (svah už tam nahoře jednou povolil). Přeci jen, hlavním účelem lanovky bylo zadat tradičně kšeft spřízněným firmám a teď by to už také nějaký ten desetimilionek stálo. Samozřejmě by součástí byla i odborná studie, že stavební firma za posun svahu nemůže a reklamovat by to nešlo.
No, jo.... na 95%.... Jó ten hardware !
Dřív by se přidalo pár kostek betonu na závaží.