- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někdo to zaplatit musí. Dráhy jsou od toho, aby vozily cestující. Nikoliv tedy proto, aby poskytovaly ohřívárny. Každý ví, kdy vlak jede, tak má přijít k vlaku v dobu, kdy odjíždí.
...ale na sponzorování golfových turnajů dráhy peníze mají!
Račte se podívat na jízdní řád trati č.089:
http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdni-rad/tratove-jizdni-rady/-3546/
a uvidíte, že z Varnsdorfu jezdí:
9x denně vlak směr Rybniště, 9x denně vlak směr Seifhennersdorf, 17x denně vlak směr Zittau (z toho 14 těctto vlaků jede až do Liberce).
Pane starosto, kdypak jste jel naposledy vlakem ? ;-)
Zapomněl jste dodat, že se jedná o dotované vlaky, které jezdí prázdné.
Autobusoví dopravci mají zastávky od obcí zdarma, záchody žádné, často ani bouda. Tam, kde jezdí málo lídí se to z jízdného asi těžko zaplatí. Je to vidět z toho, že ve Varnsdorfu jezdí soukromníci a zajímá je ekonomika jejich vlaků a ne drážních baráků. A ČD snad nebude opravovat z našich peněz nádraží pro soukromníky, pokud na to nepřispějí. Pokud to jako infrastruktura není financovatelné třeba z EU (pohraničí) tak baráky pronajmout, prodat a udržet alespoň železniční provoz. Jako cestujícího mne to mrzí, jako podnikatel bych se nechoval jinak.
No bodejť, protože naposledy se do těch budov investovalo za protektorátu nebo ještě za 1.republiky.
Takže se tomu říká skrytý dluh.
Hlavně že jsme měli modrou armádu plnou špinavých flákačů.
tam maji putovat dotace EU a ne na golfova hriste, hotely a sjezdovky, ale do infrastruktury.
I pod to bych se podepsal. Jestli do něčeho cpát veřejné zdroje, tak právě do věcí sloužících veřejnosti.
Ještě na podzim to vypadalo, že z Poustevny konečně vyjedou vlajky do Sebnitz a oba regiony se propojí.
.
vyjedou vlajky? a jaky maji vlajky motor?
Uzavření nádraží ve Varnsdorfu je jen další ranou státu šluknovskému výběžku. Kdysi docela prosperující oblast (za první republiky), se dnes potýká se sociálními problémy a obrovskou nezaměstnaností. Zapomenutý kout naší země odkud kdo může, odejde...
Docela prosperující? :-) To byla jedna z nejbohatších oblastí u nás.
kdyby byla nádraží převedena na sždc stejně jako dopravní cesta, tento problém by neexistoval. dopravci by automaticky náklady na provoz hradili v poplatcích za užití dopravní cesty. pro dráhy je to zástupný problém, protože se o nádraží boxují, aby mohly brzdit všemi možnými způsoby přístup konkurence na trh....
Zajímalo by mě, proč nádraží zůstala ČD a nejsou ve správě SŽDC stejně jako železniční síť. ČD by měly být pouze dopravce.
protože tím pak elegantně můžou brzdit vstup konkurence na dopravní trh, až se jí otevře...