Diskuze

České dráhy zavírají nádraží, chtějí přispět na jejich provoz

České dráhy na severu Čech kvůli šetření zavírají nádražní budovy. Na vlak tak musí lidé čekat venku. Ať je vedro, déšť či mráz, kromě nemožnosti schovat se do tepla či stínu si nekoupí ani jízdenku, nezjistí zpoždění či nedojdou na toaletu. České dráhy chtějí donutit kraj a jiné dopravce, aby přispívali na provoz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stev

20. 2. 2011 17:08
Ceny energií jsou neúprosné.

Někdo to zaplatit musí. Dráhy jsou od toho, aby vozily cestující. Nikoliv tedy proto, aby poskytovaly ohřívárny. Každý ví, kdy vlak jede, tak má přijít k vlaku v dobu, kdy odjíždí.

0 0
možnosti

Marťan

14. 2. 2011 17:57
Na provoz nádraží není dost peněz,...

...ale na sponzorování golfových turnajů dráhy peníze mají!

0 0
možnosti

Franta z hor

14. 2. 2011 17:16
Pár vlaků, pane starosto Varnsdorfu ???

Račte se podívat na jízdní řád trati č.089:

http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdni-rad/tratove-jizdni-rady/-3546/

a uvidíte, že z Varnsdorfu jezdí:

9x denně vlak směr Rybniště, 9x denně vlak směr Seifhennersdorf, 17x denně vlak směr Zittau (z toho 14 těctto vlaků jede až do Liberce).

Pane starosto, kdypak jste jel naposledy vlakem ? ;-)

0 0
možnosti

stev

20. 2. 2011 17:09
Re: Pár vlaků, pane starosto Varnsdorfu ???

Zapomněl jste dodat, že se jedná o dotované vlaky, které jezdí prázdné.

0 0
možnosti

kladnyhrdina

14. 2. 2011 16:24
autobusové zastávky

Autobusoví dopravci mají zastávky od obcí zdarma, záchody žádné, často ani bouda. Tam, kde jezdí málo lídí se to z jízdného asi těžko zaplatí. Je to vidět z toho, že ve Varnsdorfu jezdí soukromníci a zajímá je ekonomika jejich vlaků a ne drážních baráků. A ČD snad nebude opravovat z našich peněz nádraží pro soukromníky, pokud na to nepřispějí. Pokud to jako infrastruktura není financovatelné třeba z EU (pohraničí) tak baráky pronajmout, prodat a udržet alespoň železniční provoz. Jako cestujícího mne to mrzí, jako podnikatel bych se nechoval jinak.

0 0
možnosti

A.T.W.A.

14. 2. 2011 15:07
potřebují velké investice

No bodejť, protože naposledy se do těch budov investovalo za protektorátu nebo ještě za 1.republiky.

Takže se tomu říká skrytý dluh.

Hlavně že jsme měli modrou armádu plnou špinavých flákačů.

0 0
možnosti

uz_se_nemuzu_dockat

14. 2. 2011 15:02
ano

tam maji putovat dotace EU a ne na golfova hriste, hotely a sjezdovky, ale do infrastruktury.

0 0
možnosti

A.T.W.A.

14. 2. 2011 15:08
Re: ano

I pod to bych se podepsal. Jestli do něčeho cpát veřejné zdroje, tak právě do věcí sloužících veřejnosti.

0 0
možnosti

legnaw

14. 2. 2011 14:11
vlajky

Ještě na podzim to vypadalo, že z Poustevny konečně vyjedou vlajky do Sebnitz a oba regiony se propojí.

.

vyjedou vlajky? a jaky maji vlajky motor?

0 0
možnosti

slušný občan ČR

14. 2. 2011 12:42
další rána šluknovskému výběžku

Uzavření nádraží ve Varnsdorfu je jen další ranou státu šluknovskému výběžku. Kdysi docela prosperující oblast (za první republiky),  se dnes potýká se sociálními problémy a obrovskou nezaměstnaností. Zapomenutý kout naší země odkud kdo může, odejde...

0 0
možnosti

Jandik73

14. 2. 2011 12:51
Re: další rána šluknovskému výběžku

Docela prosperující? :-) To byla jedna z nejbohatších oblastí u nás.

0 0
možnosti

bohus75

14. 2. 2011 12:25
česká staroklasika

kdyby byla nádraží převedena na sždc stejně jako dopravní cesta, tento problém by neexistoval. dopravci by automaticky náklady na provoz hradili v poplatcích za užití dopravní cesty. pro dráhy je to zástupný problém, protože se o nádraží boxují, aby mohly brzdit všemi možnými způsoby přístup konkurence na trh....

0 0
možnosti

bizonek123

14. 2. 2011 11:20
nádraží

Zajímalo by mě, proč nádraží zůstala ČD a nejsou ve správě SŽDC stejně jako železniční síť. ČD by měly být pouze dopravce.

0 0
možnosti

bohus75

14. 2. 2011 12:22
Re: nádraží

protože tím pak elegantně můžou brzdit vstup konkurence na dopravní trh, až se jí otevře...

0 0
možnosti