- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
někdy na kukačku, chlapi co tam makají jsou fakt frajeři, stát by jim měl pomoci i penězma, i všelijakou podporou, co potřebují! Bylo by bezva to dát všechno do provozu jak to bylo dřív, je tam nádherná krajina, je na co koukat!
"Výhybka nás nasměrovala ke koleji oddělené bránou. Skrz ní nevjel normální vlak celých 32 let."
A rok 1993 byl jako co? Ty narvané vlaky s čtyřmi vozy jako nebyly "normální"?
"Nestůj a pojď, nestůj a pojď, nestůj a pojď, my jsme ti tři jaksepatří , nápadů studánka..." Ať se podaří celková obnova.
"Jezdil jsem tudy za mlada a zažil jsem, jak strojvedoucí za jízdy vystoupil, utrhl hřib u kolejí a ještě stačil naskočit do posledních dveří vlečňáku," komentuje rychlost pamětník Karel Ficenec."
Ale jinak těm nadšencům fakt držim palce, je to užasnej výkon. Byl jsem asi před 15-ti lety, kdy v Zubrnicích fungovalo malé muzeum a opravdu to nevypadalo, že by se kdy podařilo železnici zprovoznit. Je velká škoda, že se nezachoval svršek i ze Zubrnic do Úštěka a ještě zajímavější mohla být odbočka do Verneřic - vůbec nechápu, jak tam překonávala to ohromné převýšení
Trať vede ještě ze Zubrnic do Lovečkovic, i když zdevastovaná. Další dvě větve z Lovečkovic (Úštěk, Verneřice) vytrhané jsou, to je pravda.
ČD jsou fakt spolek lenochů a odborářů. Proč už ty státní dráhy dávno neprodali na součástky, železnice mohla fungovat. Klasika je trať Tanvald - Harrachov, když to měl soukromník, mělo to atmosféru, i ta nádraží by časem někdo opravil a udělal tam služby a hospody. ČD ? Proč by se namáhali, že ... Klasická je Jindřichohradecká úzkokolejka - trať odepsaná ke zrušení. Dneska zisková napulírovaná nádhera.