Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stržená trolej hodiny blokovala trať mezi Prahou a Ústím

Na železniční trati z Ústí do Prahy se na téměř čtyři hodiny zastavily vlaky. Mezinárodní vlak Hungaria z Berlína do Budapešti dopoledne strhl u stanice Hrobce trolejové vedení. Trať se podařilo částečně zprovoznit v půl druhé odpoledne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukas-koudy

Dráhy

Náhradní doprava?? At jdou s tim drahy do pr.ele Sedel sem v EC 174 z Hlavniho nadrazi  v Praze odjezd v 12:30 plus minus nejaka ta minuta, seděli sme v Hněvicich, kolem nás pouštěli osobaky, rychliky všechno, vedle stály dieslové lokomotivy a výpravčí absolutně neschopný člověk, byl sem svědkem, když to chtěl průvodčí z našeho vlaku řešit, tak mu řekla ať není zbytečně aktivní!!! co to je za člověka, málem jí celý vlak lynčoval, když už se pro nás odhodlali poslat jinou dieslovou lokomotivu, tak sme tam měli již příjemných 120 minut čekání. Fakt super vizitka pro ČD

0/0
27.9.2010 10:21

maurizio

Koridor

Vindobona na cestu do Vidne v nedohlednu, vlak z Vidne do Rima na nikoho neceka, 3.500 Kc za listek v kosi ....

0/0
26.9.2010 15:24

enen

cestující

V tom vlaku jsem jel také. Informovanost nás cestujících během těch hodin o tom, co bude, byla mizerná a pro cizince ještě horší. Totéž po odtažení vlaku do Roudnice! Rv

0/0
25.9.2010 15:23

Anton Semjonovič Makarenko

Re: cestující

Co to meleš?

V Hungarii není vlakový rozhlas a průvodčí nemluví anglicky?

0/0
26.9.2010 8:17

Tomaseq

Letošní rok

... je nějaký začarovaný. Zabezpečovacá zařízení se pokazilo nebo vyhořelo několikrát po celé republice. Trolej taky byla stržena vícekrát. Když k tomu člověk přidá nehody (vykolejení, srážky na přejezdu a sebevrahy) je toho docela dost. A v určitých tratích dochází ještě k rekonstrukcím a modernizacím. Stále se něco děje.

A jet vlakem na letadlo? To bych jel několik hodin napřed...

0/0
24.9.2010 16:38

jezdci apokalypsy

Hezkýýýýý.

EC 171 Humgaria má 216 minut. Tam bych chtěl sedět. Rv

0/0
24.9.2010 14:40

/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_

Ta 090 je snad prokletá.

Na jaře zabezpečovačka v Lovosicích (4 hodiny zpoždění), vysekaný Elefant v Ústí (mrtvolka), vyklopený náklad a poničené zhlaví opět v Lovosicích (oprava dva týdny), v létě zabezpečovačka Roztokách (týdenní oprava se protáhla na týdny tři), teď spadlá trolej... mezitím jednou vyhořelá mašina R780 před Kralupama s následným ČD chaosem... děs běs :-P

0/0
24.9.2010 14:33

912

Re: Ta 090 je snad prokletá.

Týdenní oprava Roztok by byla holá utopie...

0/0
25.9.2010 8:24

jezdci apokalypsy

Tohle by se Jančurovi stát nemohlo.

Tomu by elektrická lokomotiva jela bez troleje, případně by stojící vlaky objel po Labi. R^

0/0
24.9.2010 14:07

136N

Re: Tohle by se Jančurovi stát nemohlo.

No co co co , kdo umí , ten umí . Stačí zapomenout stáhnout smeták a je to . Přehlídne malou tabulku stáhnout zběrač no a je popíďalkách případně pozapomene že to má v rozkaze . Náhoda je svinstvo .

0/0
24.9.2010 16:13

killy

No, vono se dá dost oceli ukradnout....

..z napínacích zařízení troleje....

Třeba sem tam nějakej ten kousek lana, co hodí ve sběrně padesát korun....

0/0
24.9.2010 13:49

136N

Re: No, vono se dá dost oceli ukradnout....

Proto se tam dávájí betonové bloky . Právě kvůli " magnetům ."

0/0
24.9.2010 16:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.