Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po zemi to nešlo, montážní lana na kopec nad Ústím vynesl vrtulník

Dvacet minut trvalo vrtulníku v centru Ústí nad Labem, aby spojil dolní a horní stanici budoucí lanovky provizorním lanem. Vrtulník jej odnesl ze střechy obchodního centra Forum do cílové stanice na Větruši. Montážní lana poslouží pouze k natažení nosných ocelových lan budoucího díla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ekrasit II

Je to moudré rozhodnutí otců královského města Ústí n.L.

protože taková lanovka k výletní restauraci, ze které je uchvacující výhled na seřaďovací nádraží a dvě chemické továrny, povznese toto město k nebývalým výšinám. Turisté z celého světa se budou hrnout a ti bystřejší si zajisté položí otázku: kolikpak že činí nákladové jízdně když jsme za tuto pouťovou atrakci zaplatili pouhých 15 korun? A kdopak uhradí rozdíl?

0/0
23.9.2010 21:10

Mik8

Re: Je to moudré rozhodnutí otců královského města Ústí n.L.

Nějak jsi zapomněl dodat, že výhled je kompletně na celé město, řeku i hrad Střekov. Když se ti atrakce nelíbí, jezdit tam nemusíš, já lanovku naopak vítám.

0/0
6.11.2010 11:18

PájaZítra

jaký dvě lana?

vrttulník měl na závěsu kladku a přes ní bylo provlečeno jen JEDNO lano, sice tedy vynesl dvojitě, ale pořád jen jedno lano

0/0
21.9.2010 17:14

DonPepon

Muž s koženou brašnou

V závěru videa je vidět muž s koženou brašnou... je ještě na živu?

0/0
21.9.2010 16:07

feese

Re: Muž s koženou brašnou

Bohužel. Rozkaz zněl jasně... :-)

0/0
21.9.2010 18:14

Jiří Pěnička

provoz na koridoru

A provoz na silničním a železničním koridoru byl a bude při pracích zastaven, anebo se opět "nemůže nic stát"?

0/0
21.9.2010 15:40

jazzinka

Re: provoz na koridoru

Samozřejmě, že byla na těch 20 minut dojednaná výluka. Na to jsou dost přísné předpisy.

0/0
23.9.2010 9:27

PedroKV

Já se nemůžu dopočítat,

jsem na matematiku slabší, ale když jezdí 2 kabinky za 15 minut, tak to je 8 kabinek za hodinu. Do každé se vleze 15 lidí, takže 8x15=120 lidí. Kde je ta kapacita 385 lidí za hodinu?

0/0
21.9.2010 15:31

ivoš

Re: Já se nemůžu dopočítat,

Nechodil jsi do školy za socíku? To nevíš, že teď je možné všechno? Podívej se na počty státních hospodářů.;-D

0/0
21.9.2010 16:46

nemamole

Re: Já se nemůžu dopočítat,

třeba mysleli teoretickou kapacitu, bez umělých přestávek... jízda 3 min, 2 min nakládka a vykládka, jsme na cca 360os/hod. Takže pokud bude zájem, klidně tech 385 za hodinu zmákne.

0/0
8.12.2010 9:18

gandolf

50m převýšení

nejsem sice zdejší ale, lanovku na 50m převýššení a 350m vzdálenost, i když nad údolíčkem  Místo trvalého nadchodu nad tou železnicí a cestou mi připadá jako drahá sranda, která bude pojídat další peníze na provoz neustále.

0/0
21.9.2010 14:50

Klokan s tyčí

Re: 50m převýšení

Copak železnice, ta je nad zemí a jsou pod ní tunýlky, ta by vadila nejmíň, ale ten mišmaš silnic, tam se v podstatě pěšky projít nedá.

0/0
21.9.2010 15:12

Mik8

Re: 50m převýšení

Ano, dá se to tam řešit prakticky jen lanovkou.

0/0
22.9.2010 15:29

Chrochtadlo

Bártu na Vás

Chtělo by to zavolat Bártu, aby Vám trochu proškrtal tyto zbytečné investice. Děkuji EU že z našich daní přispěla na projekt, který dozajista zkvalitní život v Ústí n/L 8-o

0/0
21.9.2010 14:37

pupack

Re: Bártu na Vás

evidentně nejsi z Ústí a evidentně jsi na Větruši nebyl. Z Tvojich daní tam je zhruba 1 Kč a to ještě Bůh ví jestli....

0/0
22.9.2010 9:35

jazzinka

Re: Bártu na Vás

Jako bych se měla rozčilovat nad projekty EU v tvém bydlišti ....

0/0
23.9.2010 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.