Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jízda v závodním trucku na vlastní žaludek. Ten byl naruby, pilot v pohodě

Jak se cítí člověk v závodním trucku, který to na okruhu "vytáhne" až na 160 kilometrů v hodině? Počítejte s "žaludečními potížemi", jak se o tom na mosteckém okruhu přesvědčil redaktor MF DNES. Mohl se projet ve stroji, který má spotřebu zhruba sto litrů paliva na sto kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlakobijec

motor

jak muze byt motor, kdyz ma 1100 koni a standartni 12 litrovy v kamionu ma 380 az 460 koni???

Ten pisalek by uz nemel jezdit ani ve Felicii (blijici smajlik)

0/0
3.9.2010 17:56

Beham Bosky

A to je čo také

ten TRUCKU. To jedou z trucu?

0/0
2.9.2010 21:12

0xf

hmm

proc vsichni co jdou jezdit nejakym zavodakem zacinaji clanek tak tam nevlezu... je mi stpatne... piloti jsou martane... tak tam nelezu kdyz mit o nedela dobre ;-D

0/0
31.8.2010 16:45

kubíkjansů

hmmm

Video uplně napikaču....čekal jsem alespoň půl okruhu z on-board kamery, ale ono nic....akorát kecy, kecy, kecy. Hlavně, že na začátku je reklama...

0/0
31.8.2010 16:11

WIFI

Re: hmmm

reklama je základ všeho, naopak to mezi reklamami je jen povinný výplň, balast

0/0
31.8.2010 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.